Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel ja nu undrar jag lite vad ni tycker om en arabkorsning. eller kanske tom vet ngn av denna korsning. det gäller arabiskt fullblod och...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Betsy
·
S
Avel :love:skar den rasen!!! (har iförsej aldrig sett någon "på riktigt", men ändå...)
Svar
4
· Visningar
941
Senast: jhs
·
Avel Ska om ett par år betäcka mitt shettis sto igen. Hon har en avkomma efter Plutus van Dorpzicht som blev riktigt snygg, men fölungen blev...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: mizz_perfect
·
Avel Vad har ni för erfarenheter av deras avkommor? Ellizar H är pappa till Pinky, och min förra hovslagare påstod att han ofta ger heta...
Svar
5
· Visningar
857
Senast: shattis
·
N
Avel Jag undrar när ett föl kan gå i elstängselhage? För den "första" hagen måste väl ha trästaket eller? Kan man släppa ut sto och föl redan...
Svar
10
· Visningar
2 504
Senast: solbacka1
·
G
Avel Finns det något register på registrerade halvblodshästar på nätet???
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: Splittan
·
Avel Jag tycker att rasen Alter Real verkar vara jätte mysig. Finns det några i sverige? Finns det nån som föder upp dem här? Elerr måste man...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Paso
·
D
Avel ...hjälp :confused: Jag har bettek min häst som är en övervuxen ponny och registrerad i asrp och hingsten i asvh. Stot som har full...
Svar
9
· Visningar
1 142
Senast: Magdalena
·
M
Avel ni som är insatta i ämnet (andra kan hålla sej från att svara) är Andalusier det samma som PRE eller är en PRE nåt annat? i sånna fall...
Svar
12
· Visningar
2 951
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Avel Eller är det Baltazar? Nåja, godkänd hingst e. Warrigall i alla fall... Vet ni något om honom? Vad han själv och hans ev. avkommor (fick...
Svar
4
· Visningar
971
O
Avel Jag har ett nordissto som har lindriga luftvägsbesvär, det jag undrar är om detta är ärfligt?! Är det möjligt att trots hennes besvär...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Corax
·
G
Avel Vet ni några adresser till såna som säljer dubletter???? Eller där det finns bra bilder på nätet??? Letar fjord och welsh och welsh cob...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: Iglatjarn
·
Avel hoppas inte det här diskuterats, ursäkta isf.. :o men många är ju emot korsningsavel, vilket jag inte tänker säga något om i sig...
Svar
16
· Visningar
1 324
Senast: lill_flesky
·
Avel Vilka är dessa hingstar Viroid, Song Key, Gift Box och Mr Drew. Jag har sköthästar som är efter dessa hingstar . så jag undrar vilka...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: shattis
·
L
Avel Jag skötte förut en valack vid namn black crown. jag undrar om någon vet om han var i avel som ung? nån som vet???
Svar
1
· Visningar
765
Senast: pinky
·
T
Avel var kan man hitta resultat på Internet från t.ex. fölvisningar och 4-års test?
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Tuki
·
H
Avel är det dyrare att betäcka med frusen sperma på en station? vad tex skulle det kosta mig allt som allt att få fram ett föl e Irco Mena...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: ekeby
·
A
Avel Vet någon om det är möjligt att få någon av dessa hingstar som fäder? Jag vet att Vivaldi bor i USA men är det möjligt att få tag på...
2
Svar
20
· Visningar
2 442
Senast: Dannie
·
Avel Undrar om Lorelie har mer fakta än SCS? Undrar lite främst över färger... Dale Drizzle heter stoet jag sökt på (på SCS hemsida) och här...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Lorelie
·
Avel Någon som vet något om dessa hingstar? Stam? (jag vet att Pik L är efter Pik Bube II, men i övrigt inget) Egna och avkommors...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: asan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2