Korsningar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare millansnillan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 815
Jag lyckades tillslut hitta stamtavlan till Moondancer (halvblod) Jag antar att hästen är undan en ardenner. Men ingen aning om vilken. Inget register om födda hästar efter Halvblod m.m.? :confused:

Moondancer är väl inte ens avelsvärderad vad jag vet. Kontakta hingstägaren så kanske det finns några anteckningar om vilka ston han betäckt.

Moondancer är inlagd som ett sto på Del Mar :confused:

Tror att jag hittat stammen på mormorsmor Flicka, som jag tror heter Flickan 5447, eftersom hon fick ett skäcksto e:Orlando 1962. Flickan 5447 var e:Visibel 268 u:Freja 3280 e:Schweiger u:Karina e:Konitz - Hannibal

Moondancer är inte avelsvärderad nej, men jag hoppades att det skulle finnas någonting :crazy:

Liknande trådar

Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Görel
·
Avel Till sommaren väntar mitt sto föl och har börjat fundera lite på vad det finns för alternativ att registrera avkomman i? Mamman är...
Svar
1
· Visningar
333
Senast: Görel
·
Avel Hur stora har era korsningar med halvblod blivit som stora? Har de följt mönstret med ”90% av vuxna storleken vid 1 år”? Eller växer...
Svar
9
· Visningar
887
Senast: Ketrawzc
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 261
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?