Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

T
Avel var kan man hitta resultat på Internet från t.ex. fölvisningar och 4-års test?
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Tuki
·
H
Avel är det dyrare att betäcka med frusen sperma på en station? vad tex skulle det kosta mig allt som allt att få fram ett föl e Irco Mena...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: ekeby
·
A
Avel Vet någon om det är möjligt att få någon av dessa hingstar som fäder? Jag vet att Vivaldi bor i USA men är det möjligt att få tag på...
2
Svar
20
· Visningar
2 444
Senast: Dannie
·
Avel Undrar om Lorelie har mer fakta än SCS? Undrar lite främst över färger... Dale Drizzle heter stoet jag sökt på (på SCS hemsida) och här...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Lorelie
·
Avel Någon som vet något om dessa hingstar? Stam? (jag vet att Pik L är efter Pik Bube II, men i övrigt inget) Egna och avkommors...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: asan
·
F
Avel Hur kommer avkomman att se ut efter sabino + sabino??? Finns det någon som har kort att länka till?! Blir det en häst med extra mycket...
2
Svar
25
· Visningar
2 375
Senast: Francess
·
P
Avel Har köpt en häst med lite tvivelaktiga papper. Inte så att han är stulen eller så men för-förra ägaren var tydligen en strulpelle och...
2
Svar
33
· Visningar
3 520
Senast: cajsastina
·
A
Avel Jag funderar i framtiden på att få vara med från början och "skapa" ett föl, men vet inte hur jag ska tänka. Väljer man ett sto utefter...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: pigge
·
R
Avel Ska ev. premiera min shetlandshingst i Vetlanda den 24/3-04 & har varit inne på Spaf's hemsida & försökt tyda vad det kommer kosta...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: RebeckaKihlberg
·
B
Avel Är 155-160 cm vikten ligger på knappt 40kg..Gillar ponnyer :)
Svar
10
· Visningar
934
Senast: ElisabetBentmar
·
M
Avel hej undrar om ni vet vilken färg som är bäst utav silversvart och färgväxlare? vad är igentligen en färgväxlare bär den på någon...
Svar
13
· Visningar
1 773
Senast: javill
·
E
Avel Hejsan hejsan... Jag har ett sto e:Gogo, jag undrar om nån sett avkommor efter honom...*nyfiken* hela hennes stamtavla finns här...
Svar
10
· Visningar
1 623
Senast: Amia
·
B
Avel En rätt storväxt sv.halvblod fuxvalack (numera) E: Jovial - Madrigal (ej 100% säker) född 1993. Just nu står han på ridskola men har...
Svar
17
· Visningar
1 884
Senast: asan
·
P
Avel Hej! Ja undra om d e nån som vet web-adressen till norska kallblod? Sevenska kallblod: www.atg.se
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Solskensdis
·
C
Avel Någon som har uppgifter och information om denna hingst och som kanske vet vart de förvarar semin efter denna hingst?
Svar
2
· Visningar
884
Senast: crazy
·
Avel Jag fortsätter leta avkommor, färger, mankhöjd, premieringsresultat med mera till min hemsida. Någon som vet eller orkar ta reda på...
Svar
8
· Visningar
1 286
B
Avel Hur vet man att det kan löna sig att visa upp sitt islands ungsto på en unghästmönstring?? Hur bör hon vara exteriört för att ha någon...
Svar
12
· Visningar
1 287
Senast: Trassla
·
Avel Det enda jag vet att det är en svartskäck på 89 cm och att han har 2:a premie i Holland och är far till den godkända hingsten Kovin van...
Svar
2
· Visningar
801
Avel läste på en sida där någon skrivit följande; I support sabinos Sabino arabians are pure breed arabian horses. they are not crossbreeds...
2
Svar
23
· Visningar
2 031
Senast: Bia
·
Avel Jag vill visa lillsnuttan som åring (dvs i sommar). Hon är arab, men jag vill inte visa henne på arabutställning (varför behöver vi inte...
Svar
5
· Visningar
1 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka