Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

F
Avel Hur kommer avkomman att se ut efter sabino + sabino??? Finns det någon som har kort att länka till?! Blir det en häst med extra mycket...
2
Svar
25
· Visningar
2 373
Senast: Francess
·
P
Avel Har köpt en häst med lite tvivelaktiga papper. Inte så att han är stulen eller så men för-förra ägaren var tydligen en strulpelle och...
2
Svar
33
· Visningar
3 517
Senast: cajsastina
·
A
Avel Jag funderar i framtiden på att få vara med från början och "skapa" ett föl, men vet inte hur jag ska tänka. Väljer man ett sto utefter...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: pigge
·
R
Avel Ska ev. premiera min shetlandshingst i Vetlanda den 24/3-04 & har varit inne på Spaf's hemsida & försökt tyda vad det kommer kosta...
Svar
10
· Visningar
957
Senast: RebeckaKihlberg
·
B
Avel Är 155-160 cm vikten ligger på knappt 40kg..Gillar ponnyer :)
Svar
10
· Visningar
934
Senast: ElisabetBentmar
·
M
Avel hej undrar om ni vet vilken färg som är bäst utav silversvart och färgväxlare? vad är igentligen en färgväxlare bär den på någon...
Svar
13
· Visningar
1 770
Senast: javill
·
E
Avel Hejsan hejsan... Jag har ett sto e:Gogo, jag undrar om nån sett avkommor efter honom...*nyfiken* hela hennes stamtavla finns här...
Svar
10
· Visningar
1 620
Senast: Amia
·
B
Avel En rätt storväxt sv.halvblod fuxvalack (numera) E: Jovial - Madrigal (ej 100% säker) född 1993. Just nu står han på ridskola men har...
Svar
17
· Visningar
1 882
Senast: asan
·
P
Avel Hej! Ja undra om d e nån som vet web-adressen till norska kallblod? Sevenska kallblod: www.atg.se
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Solskensdis
·
C
Avel Någon som har uppgifter och information om denna hingst och som kanske vet vart de förvarar semin efter denna hingst?
Svar
2
· Visningar
880
Senast: crazy
·
Avel Jag fortsätter leta avkommor, färger, mankhöjd, premieringsresultat med mera till min hemsida. Någon som vet eller orkar ta reda på...
Svar
8
· Visningar
1 283
B
Avel Hur vet man att det kan löna sig att visa upp sitt islands ungsto på en unghästmönstring?? Hur bör hon vara exteriört för att ha någon...
Svar
12
· Visningar
1 286
Senast: Trassla
·
Avel Det enda jag vet att det är en svartskäck på 89 cm och att han har 2:a premie i Holland och är far till den godkända hingsten Kovin van...
Svar
2
· Visningar
801
Avel läste på en sida där någon skrivit följande; I support sabinos Sabino arabians are pure breed arabian horses. they are not crossbreeds...
2
Svar
23
· Visningar
2 031
Senast: Bia
·
Avel Jag vill visa lillsnuttan som åring (dvs i sommar). Hon är arab, men jag vill inte visa henne på arabutställning (varför behöver vi inte...
Svar
5
· Visningar
1 152
Avel I morgon ska mitt sto flytta härifrån till en fodervärd och lämna sin 7 ½ månadesr fölis för gott :cry: och dessutom ska, samma dag...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: ako
·
B
  • Låst
Avel Usch vad jag är trött på allt tjat om travare! vissa älskar dem och andra skulle inte ens förmå sig att röra en. Ska nu skriva ett par...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: ameo
·
H
  • Låst
Avel vad är linje avel? om jag betäcker mitt Feliciano sto med Irco Mena vad blir det då? inavel? :crazy: :banana: :banana:
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Cheeserica
·
M
Avel Har ett fuxsto efter Fakur frá Saudarkroki, bedömd i 2 klass som fyrgångare (har nog ändå lite passanlag) hon har 8 på alla gångarterna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 233
Senast: jennan
·
H
Avel kan jag betäcka mitt Feliciano sto med Irco Mena?? eller blir det dumt? :banana: :banana: :banana:
Svar
3
· Visningar
818
Senast: Trassla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V