Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

M
Avel hej undrar om ni vet vilken färg som är bäst utav silversvart och färgväxlare? vad är igentligen en färgväxlare bär den på någon...
Svar
13
· Visningar
1 799
Senast: javill
·
E
Avel Hejsan hejsan... Jag har ett sto e:Gogo, jag undrar om nån sett avkommor efter honom...*nyfiken* hela hennes stamtavla finns här...
Svar
10
· Visningar
1 645
Senast: Amia
·
B
Avel En rätt storväxt sv.halvblod fuxvalack (numera) E: Jovial - Madrigal (ej 100% säker) född 1993. Just nu står han på ridskola men har...
Svar
17
· Visningar
1 922
Senast: asan
·
P
Avel Hej! Ja undra om d e nån som vet web-adressen till norska kallblod? Sevenska kallblod: www.atg.se
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Solskensdis
·
C
Avel Någon som har uppgifter och information om denna hingst och som kanske vet vart de förvarar semin efter denna hingst?
Svar
2
· Visningar
891
Senast: crazy
·
Avel Jag fortsätter leta avkommor, färger, mankhöjd, premieringsresultat med mera till min hemsida. Någon som vet eller orkar ta reda på...
Svar
8
· Visningar
1 304
B
Avel Hur vet man att det kan löna sig att visa upp sitt islands ungsto på en unghästmönstring?? Hur bör hon vara exteriört för att ha någon...
Svar
12
· Visningar
1 308
Senast: Trassla
·
Avel Det enda jag vet att det är en svartskäck på 89 cm och att han har 2:a premie i Holland och är far till den godkända hingsten Kovin van...
Svar
2
· Visningar
807
Avel läste på en sida där någon skrivit följande; I support sabinos Sabino arabians are pure breed arabian horses. they are not crossbreeds... 2
Svar
23
· Visningar
2 082
Senast: Bia
·
Avel Jag vill visa lillsnuttan som åring (dvs i sommar). Hon är arab, men jag vill inte visa henne på arabutställning (varför behöver vi inte...
Svar
5
· Visningar
1 173
Avel I morgon ska mitt sto flytta härifrån till en fodervärd och lämna sin 7 ½ månadesr fölis för gott :cry: och dessutom ska, samma dag...
Svar
9
· Visningar
1 081
Senast: ako
·
B
  • Låst
Avel Usch vad jag är trött på allt tjat om travare! vissa älskar dem och andra skulle inte ens förmå sig att röra en. Ska nu skriva ett par...
Svar
8
· Visningar
1 085
Senast: ameo
·
H
  • Låst
Avel vad är linje avel? om jag betäcker mitt Feliciano sto med Irco Mena vad blir det då? inavel? :crazy: :banana: :banana:
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Cheeserica
·
M
Avel Har ett fuxsto efter Fakur frá Saudarkroki, bedömd i 2 klass som fyrgångare (har nog ändå lite passanlag) hon har 8 på alla gångarterna... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 308
Senast: jennan
·
H
Avel kan jag betäcka mitt Feliciano sto med Irco Mena?? eller blir det dumt? :banana: :banana: :banana:
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Trassla
·
H
Avel lever denna hingst fortfarande? :banana: :banana: :banana:
Svar
7
· Visningar
1 575
H
Avel vet nån om det finns sperma kvar från han? och vet ni vad det kostar att betäcka med han? :banana: :banana: :banana:
Svar
1
· Visningar
844
Avel Finns en tidigare tråd om detta längre ner. Vi är nu några stycken som har snickrat ihop ett svar på insändaren, eller rättare sagt en... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 797
Senast: Francess
·
Avel Ska förmodligen betäcka mitt arabsto till våren. Vad tror ni om korsningen arab/NF?
Svar
15
· Visningar
2 045
Senast: brom
·
Avel Hej! Jag har funderat länge på detta och har inte varit inne och sett om ni diskuterat detta tidigare men hoppas nån har en förklaring...
Svar
11
· Visningar
1 055
Senast: Bia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka