Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel I morgon ska mitt sto flytta härifrån till en fodervärd och lämna sin 7 ½ månadesr fölis för gott :cry: och dessutom ska, samma dag...
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: ako
·
B
  • Låst
Avel Usch vad jag är trött på allt tjat om travare! vissa älskar dem och andra skulle inte ens förmå sig att röra en. Ska nu skriva ett par...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: ameo
·
H
  • Låst
Avel vad är linje avel? om jag betäcker mitt Feliciano sto med Irco Mena vad blir det då? inavel? :crazy: :banana: :banana:
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Cheeserica
·
M
Avel Har ett fuxsto efter Fakur frá Saudarkroki, bedömd i 2 klass som fyrgångare (har nog ändå lite passanlag) hon har 8 på alla gångarterna...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 234
Senast: jennan
·
H
Avel kan jag betäcka mitt Feliciano sto med Irco Mena?? eller blir det dumt? :banana: :banana: :banana:
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Trassla
·
H
Avel lever denna hingst fortfarande? :banana: :banana: :banana:
Svar
7
· Visningar
1 561
H
Avel vet nån om det finns sperma kvar från han? och vet ni vad det kostar att betäcka med han? :banana: :banana: :banana:
Svar
1
· Visningar
838
Avel Finns en tidigare tråd om detta längre ner. Vi är nu några stycken som har snickrat ihop ett svar på insändaren, eller rättare sagt en...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 662
Senast: Francess
·
Avel Ska förmodligen betäcka mitt arabsto till våren. Vad tror ni om korsningen arab/NF?
Svar
15
· Visningar
2 017
Senast: brom
·
Avel Hej! Jag har funderat länge på detta och har inte varit inne och sett om ni diskuterat detta tidigare men hoppas nån har en förklaring...
Svar
11
· Visningar
1 035
Senast: Bia
·
F
Avel Är det ärftligt? Min häst har nämligen mycket lindrig patellaupphakning, och jag är intresserad av att betäcka henne!! Hur skulle Ni göra?
Svar
16
· Visningar
1 534
Senast: mannes
·
D
Avel \"Översättning\" av exteriört utlåtande behövs.. tryckt i sina framknän Vad menas med det?
Svar
6
· Visningar
1 260
Senast: Bia
·
R
Avel Vad skulle ni välja för hingst till mit sto med den här stammen...
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: Lazio
·
M
Avel undrar hur det är med färgaveln på islandshästar. vilka färger får man med: silversvart sto? och färgväxlande sto?
Svar
2
· Visningar
710
Senast: lila
·
B
Avel kallas svenskt varmblod för travare?
Svar
4
· Visningar
2 635
Senast: **BORTTAGEN**
·
R
Avel Pratade idag med förra ägarna till mitt travsto om att jag ville ta föl på henne för hon har väldigt bra stam.Dom tyckte det skulle vara...
Svar
4
· Visningar
1 603
Senast: Rex
·
M
Avel Min ponny har på låret numret 92 732 På danska hestedata finns en häst som heter aladin som har haflingerföräldrar. Den är född 1992...
Svar
14
· Visningar
1 331
Senast: Amia
·
O
  • Låst
Avel Är det någon som har någon information om denna Fjordhingst? Minsta lilla är intressant. Emma.
Svar
1
· Visningar
804
·
R
Avel Hej! Jag har ett connemarasto som jag eventuellt ska betäcka för första gången nu i vår. Hon är 145 cm hög och ganska bastant i kroppen...
Svar
1
· Visningar
711
·
B
Avel Har hört att det finns begränsningar för vilka raser man får korsa med Frieserhästar. Stämmer det??? Det är så att jag har ett...
2
Svar
22
· Visningar
3 273
Senast: Selja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka