Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

S
Avel Vad vet ni om det exteriöra på denna hingst?? Mailade en gård i Sverige om honom men de hade ingen information eftersom han är "tagen...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Skrutt
·
A
Avel Torihästar är väl en lite tyngre ras, men passar de ändå för dressyr? Jag hade ju inte tänkt ställa upp i Grand Prix, men i alla fall... :)
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Görel
·
W
Avel Jag skulle vilja veta lite om vad Indus lämnat efter sig i aveln. Hopp-/gångartshästar? Några tävlingskändisar? Jag vet att han gett...
Svar
2
· Visningar
1 313
·
C
Avel Hej skulle gärna vilja veta lite om följande halvblodsston: Färgkulla 16777 Mona-Bella 7843 Mona 6426
Svar
13
· Visningar
1 319
·
A
Avel jag skulle hemskt gärna vilja ha en musblack avkomma efter något av mina islandsston (två fuxar och en isabell), finns det någon...
Svar
1
· Visningar
3 919
Senast: Indiana_Jones
·
Avel Lite sent men är det någon som vet varför han inte var med på 5 års championatet? :confused:
Svar
6
· Visningar
953
E
Avel Jag undrar vilken ålder en shettis bör vara i vid inridning, jag har hört att man inte kan rida in dom förrän vid 4-5 års ålder, stämmer...
Svar
3
· Visningar
1 526
Avel PRE hingst för avel?! Även andra \"barockhingstar\" av intresse. Hej! Jag har börjat söka efter godkända hingstar av raserna PRE...
Svar
12
· Visningar
1 927
Senast: aldente
·
T
Avel Förlåt mig så mycket, vet att folk är trötta på färgfrågor, :crazy: men jag kan inte låta bli att fråga, jag är så dålig på färger men...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Atle
·
Avel I morse vid femtiden föddes Nasdaqs första avkomma!!!! Ett vackert litet stoföl vid namn Jemimah! Hon är så söt :love: Hon är pigg som...
Svar
11
· Visningar
870
Senast: yodi
·
H
Avel Undrar om det är någon här inne som har en sån? Och i så fall hur den är i temp. osv.. Gärna både + och - Har funderingar på att köpa...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Smurfan
·
M
Avel Jag har problem med att hitta bra alternativ för registrering av min pinto (halvblod/paint). Hur ska jag göra för att registrera? Vilka...
Svar
3
· Visningar
1 163
Senast: annae
·
Avel Hur går det? Är det semin isåna fall? Såg en annons i en hästtidning, stod korsning Tinkerhäst/shettis blir troligen c-ponny...
Svar
17
· Visningar
1 810
Senast: SanchoPancho
·
C
Avel Kan man visa en redan godkänd hingst på sommarpremieringen som är till för alla raser? Eller måste man åka på utställning? Det gäller...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Cillavan
·
S
Avel Finns det något allmänt sätt man brukar skriva stofamiljer på? Brukar man ställa upp de på något vis eller gör man aldrig sådant?
Svar
5
· Visningar
1 328
Senast: Kakis
·
F
Avel Har nu ytterligare funderingar ang föla ute eller inte! Stämmer det som jag läst, att om stoet fölar utomhus så kan fölet gå ute från...
Svar
14
· Visningar
1 200
Senast: Francess
·
F
Avel Det finns ju hingstar som det står är "en äkta Kuhailan-hingst". Vad betyder det? Var Kuhailan en speciell hingst eller är det en...
Svar
17
· Visningar
1 565
Senast: Bia
·
P
Avel Mitt sto brukar börja brunsta så här i februari och hon visar det aldrig så kraftigt som på vårvintern. Kissar och skvätter och blinkar...
Svar
12
· Visningar
4 692
Senast: Fodong
·
F
Avel Fick ett nytt infall! Hur lång tid efter fölet är fött kan man se vilken vuxenfärg den kommer att få? Har för mig att svarta hästar...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: Francess
·
S
Avel Är det någon som vill föreslå en bra trav hingst som lämnar trevliga och bra avkommor? Har "fått" ett sto som jag ska få betäcka och...
Svar
10
· Visningar
908
Senast: styr_björn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka