Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej Nu är min lille kille snart 9 mån den 25/2. Han har hunnit bli 149 manken 152 bak. Halvblod efter Lavirco 967. Otroligt snäll och...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: hotstuff
·
C
Avel Är det någon som avlat på honom eller vet vad han ger?
2
Svar
32
· Visningar
4 321
Senast: hjalle
·
J
Avel Mitt snart fyraåriga shettissto väntar sitt första föl i slutet på juni. Idag så upptäckte jag att hon har några små små "prickar" av...
Svar
3
· Visningar
1 653
Senast: Backahasten
·
A
Avel Jag har fått brev från två föreningar som vill att man går med hos dem och betalar in medlemsavgift. Enligt den nya föreningen "Sveriges...
Svar
17
· Visningar
1 644
Senast: Annas
·
Avel att ge ett dräktigt sto gurkmeja?
Svar
5
· Visningar
870
Senast: Dalatjej
·
G
Avel Kanske ska denna tråd ligga under foder istället, men jag provar och ser om någon av Er kan hjälpa mig. Mitt högdräktiga sto (knappt 5...
Svar
12
· Visningar
1 123
Senast: Dito
·
Avel Hur/när avmaskar Ni Era dräktiga ston? Något speciellt avmaskningsmedel man skall använda eller inte använda? När avmaskar Ni sedan...
Svar
12
· Visningar
2 155
Senast: zamboca
·
Z
Avel Jag ska dit nämligen, och det vore kul att få kontakt med andra "hingst-galna" :p personer innan! Ladda upp lite liksom! Maila gärna...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: dressyrryttare
·
M
Avel Jag behöver uppgifter om en halvblodshingst. Finns det registrerat vilka sto han betäckt, avkommor, ägare m.m. Var hittar man denna...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: Görel
·
F
Avel Det skulle vara intressant att veta hur dom egentligen skall bedöma honom med tanke på att han skall godkännas som fälttävlansförädlare...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: athena
·
S
Avel läste en annan tråd och kom in på donnerflys hemsida där jag blev hemskt nyfiken på vad han extriört fått en tia på? ser ut så...
Svar
7
· Visningar
1 013
Avel Är det ras eller färg? Såg att det var några som diskade om albinoanlag eller inte.. Vad är då isof Cremello för någonting... Och...
Svar
1
· Visningar
1 775
Senast: Magdalena
·
N
Avel Hej, hur ser era unghästar ut exteriört av årgång 2001? Min är fulare än någonsin, har vuxit tre cm på knappt två månader, allmänt...
Svar
15
· Visningar
1 032
Avel var ju som bekant med på olycksfärjan. I media har han omnämnts som hingst, men blev inte han kastrerad för några år sen :confused: Är...
2
Svar
24
· Visningar
3 047
·
Avel Någon som vet om han har albino anlag? :confused: Har ett svartbrun sto hemma efter honom. Mamman år också svartbrun. :d
Svar
8
· Visningar
908
T
Avel Är lite nyfiken på en häst som heter Dianthus och som är efter Donnerfly. Det har tydligen gått bra för Dianthus på kvalitets; är det...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: Bounce
·
M
Avel Nu behöver jag hjälp. Vi har två varmblodsston som ska betäckas nu till våren. Vi tänkte använda oss av några av avelsföreningens...
Svar
10
· Visningar
1 017
Senast: malena1
·
Avel Hej alla! Här kommer en rad frågor som jag funderar över, hoppas någon vill/kan svara! :) Bör vet undersöka stoet innan betäckning...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Cesam
·
Avel Hej! Jag vet att man kan hyra fölvakt någonstans men hittar inte var. Har sökt på internet utan framgång. En tjej i grannstallet hyrde...
Svar
1
· Visningar
1 976
Senast: shady
·
L
Avel Undrar bara om någon vet något om Jitterbug 875? Någon som har en bild på honom kanske. Mvh Leyla :)
Svar
9
· Visningar
1 374
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka