Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Finns det någon som vet något om souvenir 412 :confused:
Svar
10
· Visningar
911
Senast: sussisus
·
M
Avel Skulle gärna vilja veta om det är någon skillnad mellan en andalusier och en cartujanos :confused: Har även hört att andalusier...
Svar
14
· Visningar
2 110
Senast: Alize
·
Avel Undrar lite vad ni anser om dem, främst temperament men också annat. Lärde mig rida hästen i form på en arab (grunden, alla hästar är... 2
Svar
38
· Visningar
2 286
Senast: Alize
·
S
Avel En häst i mitt stall, 20 år i år, ska snart föla(mars, april).Jag var där för en stund sen och då såg jag att hon släpade jättemycket...
Svar
5
· Visningar
953
Avel Nån som vet nånting om honom? Har letat överallt men hittar inget. Inte på ATG heller
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Nafayette
·
F
Avel Ska kanske ligga under hantering, men det fgäller liksom nu när det ska till att fölas. Jag kan ta min häst över hela kroppen, peta...
Svar
19
· Visningar
2 364
Senast: Mia_R
·
A
Avel Gaah, jag tror jag blir vansinnig. Tänkte visa en vän hur en typisk svartbrun ser ut, och ville välja Jeopardy som exempel. Men nu...
Svar
7
· Visningar
1 025
Avel Flyinge hade väl sin hingst visning nu?? Är det någon som vet ?
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: Cyllene
·
C
Avel Har precis köpt en häst som är efter den holländska hingsten Gabor.. Vet i stort sett ingenting om denna hingst, så om någon har lite...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Chough
·
Avel har ngn bilder på denna hingst? har en valack efter han o jag kan inte hitta ngt om han :confused:
Svar
4
· Visningar
970
Senast: Pazuzu
·
G
Avel Hejsan! Är det någon som vet var man kan köpa stamböcker för akhal teke? spelar ingen roll om de är begagnade! Vill helst ha svenska...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Muffin
·
K
Avel En bekant till mig har ett sto som hon köpt. Stoet är 5 år och efter en godkänd hingst men undan ett oreggat sto. Vad krävs för att...
Svar
7
· Visningar
767
R
Avel Kan man göra det fast hon är sydd eller måste nman göra nåt åt det först?Hur är det vid en fölning sen? Måste det klippas upp innan...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Rex
·
D
Avel Tråkigt, men så är det. Hans ägare vill koncentrera sig på ridningen.
Svar
17
· Visningar
1 804
Senast: Pirayan
·
Avel Hej! Jag undrar hur vanligt det är att något går fel vid fölning? Själv har jag på 4 fölningar haft ett dödfött föl, som antagligen...
Svar
18
· Visningar
3 095
Senast: Magdalena
·
M
Avel Jag försöker leta reda på bilder på 4 specifika hingstar, men jag kan inte hitta några. Nån som kan hjälpa mig? Hingstarna jag letar...
Svar
7
· Visningar
1 612
Senast: Myrapyra
·
B
Avel jag har en arab, en nordsvensk och en liten ponny (korsning) ingen av dom är reggade eller har pass, vilka lagar och regler gäller då...
Svar
9
· Visningar
1 207
Senast: Cesam
·
Avel ...för fölet att komma! Bara 31 dagar till beräknad nedkomst. Och JAG är spänd, GLAD och helt jäkla supernervös. :crazy: Var bara... 2
Svar
20
· Visningar
1 340
Senast: Tingeling85
·
H
Avel Hej! Är inte så inne på det här med avel men jag är en stor beundrare av araben och har en fråga om aveln som jag hoppas ni kan svara...
Svar
18
· Visningar
2 142
Senast: hästmyran
·
A
Avel Vet ett sto som ska föla runt den 25 maj, hon går med ett annat sto för tillfället som inte e dräktigt men det brunstar just nu.. Vi...
Svar
13
· Visningar
1 258
Senast: Little_Chance
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka