Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

I
Avel Har ett gammalt avelsto. Det senaste fölet avvandes i november månad. Mjölken i juvret försvann men nu upptäcker jag att juvret är fullt...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: Diego
·
S
Avel Har bestämt mig för att åka till Flyinge i helgen. Gröngöling som jag är skulle jag tacksamt ta emot tips på vilka jag ska kolla in...
Svar
13
· Visningar
1 215
Senast: fio
·
Avel kan man säga att det finns vissa linjer? och, ni som avlat lite och vet om sånt, vill man ha skimmlar eller vill man inte ha skimmlar?
2 3
Svar
50
· Visningar
3 673
Avel Är det någon som vet hur det har gått idag, första dagen? Såg startlistorna för i morgon och några av de ursprungligen anmälda hästarna...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
8 423
Senast: Pooh
·
Avel Hur beräknas den egentligen??? Satt och kollade på Den här hästen... Hur blir det 15,56 % i koefficient??? Han blev tillverkad en...
Svar
1
· Visningar
1 921
Senast: Jenni73
·
A
Avel jag undrar för ja har ett litet sto på 155 i mkh, ett varmblod, o man har ju inte råd me alla fina o dyra hingstar... en tjej erbjöd sig...
2
Svar
37
· Visningar
2 794
Senast: Zoya
·
F
Avel När vi var ute o gav pållarna kraftfodret tidigare idag så passade jag som vanligt på att känna över det dräktiga stoet + borsta av en...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: CosmicQueen
·
S
Avel Nagon som har avkomma efter honom, importerad? Hur ar de i eksem- och spattsammanhang? Ar aven lite nyfiken pa hur Andvari frá...
Svar
1
· Visningar
776
Senast: em76
·
M
Avel Hej har ett friesersto som jag har tänkt betäcka år 2005. Skulle då vilja ha lite tips av någon som är insatt i frieseraveln. Vilken...
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: Moatje
·
Avel Finns det någon som vet något om souvenir 412 :confused:
Svar
10
· Visningar
908
Senast: sussisus
·
M
Avel Skulle gärna vilja veta om det är någon skillnad mellan en andalusier och en cartujanos :confused: Har även hört att andalusier...
Svar
14
· Visningar
2 110
Senast: Alize
·
Avel Undrar lite vad ni anser om dem, främst temperament men också annat. Lärde mig rida hästen i form på en arab (grunden, alla hästar är...
2
Svar
38
· Visningar
2 285
Senast: Alize
·
S
Avel En häst i mitt stall, 20 år i år, ska snart föla(mars, april).Jag var där för en stund sen och då såg jag att hon släpade jättemycket...
Svar
5
· Visningar
953
Avel Nån som vet nånting om honom? Har letat överallt men hittar inget. Inte på ATG heller
Svar
4
· Visningar
904
Senast: Nafayette
·
F
Avel Ska kanske ligga under hantering, men det fgäller liksom nu när det ska till att fölas. Jag kan ta min häst över hela kroppen, peta...
Svar
19
· Visningar
2 340
Senast: Mia_R
·
A
Avel Gaah, jag tror jag blir vansinnig. Tänkte visa en vän hur en typisk svartbrun ser ut, och ville välja Jeopardy som exempel. Men nu...
Svar
7
· Visningar
1 025
Avel Flyinge hade väl sin hingst visning nu?? Är det någon som vet ?
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: Cyllene
·
C
Avel Har precis köpt en häst som är efter den holländska hingsten Gabor.. Vet i stort sett ingenting om denna hingst, så om någon har lite...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Chough
·
Avel har ngn bilder på denna hingst? har en valack efter han o jag kan inte hitta ngt om han :confused:
Svar
4
· Visningar
970
Senast: Pazuzu
·
G
Avel Hejsan! Är det någon som vet var man kan köpa stamböcker för akhal teke? spelar ingen roll om de är begagnade! Vill helst ha svenska...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: Muffin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka