Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

A
Avel jag undrar för ja har ett litet sto på 155 i mkh, ett varmblod, o man har ju inte råd me alla fina o dyra hingstar... en tjej erbjöd sig...
2
Svar
37
· Visningar
2 794
Senast: Zoya
·
F
Avel När vi var ute o gav pållarna kraftfodret tidigare idag så passade jag som vanligt på att känna över det dräktiga stoet + borsta av en...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: CosmicQueen
·
S
Avel Nagon som har avkomma efter honom, importerad? Hur ar de i eksem- och spattsammanhang? Ar aven lite nyfiken pa hur Andvari frá...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: em76
·
M
Avel Hej har ett friesersto som jag har tänkt betäcka år 2005. Skulle då vilja ha lite tips av någon som är insatt i frieseraveln. Vilken...
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: Moatje
·
Avel Finns det någon som vet något om souvenir 412 :confused:
Svar
10
· Visningar
905
Senast: sussisus
·
M
Avel Skulle gärna vilja veta om det är någon skillnad mellan en andalusier och en cartujanos :confused: Har även hört att andalusier...
Svar
14
· Visningar
2 105
Senast: Alize
·
Avel Undrar lite vad ni anser om dem, främst temperament men också annat. Lärde mig rida hästen i form på en arab (grunden, alla hästar är...
2
Svar
38
· Visningar
2 283
Senast: Alize
·
S
Avel En häst i mitt stall, 20 år i år, ska snart föla(mars, april).Jag var där för en stund sen och då såg jag att hon släpade jättemycket...
Svar
5
· Visningar
950
Avel Nån som vet nånting om honom? Har letat överallt men hittar inget. Inte på ATG heller
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Nafayette
·
F
Avel Ska kanske ligga under hantering, men det fgäller liksom nu när det ska till att fölas. Jag kan ta min häst över hela kroppen, peta...
Svar
19
· Visningar
2 323
Senast: Mia_R
·
A
Avel Gaah, jag tror jag blir vansinnig. Tänkte visa en vän hur en typisk svartbrun ser ut, och ville välja Jeopardy som exempel. Men nu...
Svar
7
· Visningar
1 025
Avel Flyinge hade väl sin hingst visning nu?? Är det någon som vet ?
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: Cyllene
·
C
Avel Har precis köpt en häst som är efter den holländska hingsten Gabor.. Vet i stort sett ingenting om denna hingst, så om någon har lite...
Svar
6
· Visningar
808
Senast: Chough
·
Avel har ngn bilder på denna hingst? har en valack efter han o jag kan inte hitta ngt om han :confused:
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Pazuzu
·
G
Avel Hejsan! Är det någon som vet var man kan köpa stamböcker för akhal teke? spelar ingen roll om de är begagnade! Vill helst ha svenska...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Muffin
·
K
Avel En bekant till mig har ett sto som hon köpt. Stoet är 5 år och efter en godkänd hingst men undan ett oreggat sto. Vad krävs för att...
Svar
7
· Visningar
755
R
Avel Kan man göra det fast hon är sydd eller måste nman göra nåt åt det först?Hur är det vid en fölning sen? Måste det klippas upp innan...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Rex
·
D
Avel Tråkigt, men så är det. Hans ägare vill koncentrera sig på ridningen.
Svar
17
· Visningar
1 799
Senast: Pirayan
·
Avel Hej! Jag undrar hur vanligt det är att något går fel vid fölning? Själv har jag på 4 fölningar haft ett dödfött föl, som antagligen...
Svar
18
· Visningar
3 057
Senast: Magdalena
·
M
Avel Jag försöker leta reda på bilder på 4 specifika hingstar, men jag kan inte hitta några. Nån som kan hjälpa mig? Hingstarna jag letar...
Svar
7
· Visningar
1 607
Senast: Myrapyra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka