Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel om jag köper ett sånt sto, får jag öht använda henne i avel? Att hon inte kan premieras/få RC-nummer förstår jag, men hur påverkar det...
Svar
18
· Visningar
1 996
Senast: sussisus
·
Avel Vad fick han för siffror på bruksprovet och är det ngn som har en bra bild på honom? :idea:
Svar
11
· Visningar
1 123
Senast: EoG
·
Avel En i vårt stall har eventuellt tänkt betäcka sitt sto men är inte så haj på hingstar som verkar nu så jag tänkte fråga om ni kanske har...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Görel
·
I
Avel när dog han, året vet jag men vilket datum? och var kan jag hitta mer om honom?
Svar
2
· Visningar
682
Senast: irrelevante
·
P
Avel Mitt sto är dräktigt i åttonde månaden och hon har börjat slicka på boxgallren och boxlåsen. Verkar inte det som om hon har brist på...
Svar
8
· Visningar
1 641
Senast: Francess
·
L
Avel På stuteriet närmast stallet har dom två som är födda 1980 :) Hur pass vanligt är det att de går som fölston såpass högt upp i ålder?
Svar
7
· Visningar
1 091
·
Avel ...någon som kan förklara hur man ser det eg. Har läst lite gamla trådar här o så, men ändå inte riktigt fått kläm på hur det ser ut...
Svar
8
· Visningar
1 931
Senast: CosmicQueen
·
Avel ASVH har inte lagt ut förteckningen på sin sida (än??) och jag har inte hunnit köpa hingstkatalogen än (tog mig inte in med barnvagn på...
2
Svar
38
· Visningar
3 227
Senast: EoG
·
R
Avel Diskuteras ju brett och vilt i en annan tråd om vad som skall stå i kontrakten vid en försäljning. Därför har jag några frågor till er...
Svar
17
· Visningar
1 367
Senast: shady
·
A
Avel Vad e minsta storleken på en fölbox?
Svar
2
· Visningar
5 679
Senast: Lady
·
H
Avel Har ett sto vars morfar är RADETZKY XX om det är nagon som vet det minsta lilla om honom sa snälla svara.... PySs :banana:
Svar
7
· Visningar
1 035
Senast: Görel
·
E
Avel Ska en minishettis vara för att vara mini och inte vanlig shetlands ponny? Vart ligger gränsen? Tacksam för svar!
Svar
7
· Visningar
1 007
Senast: Elwis_86
·
Q
Avel Snälla, berätta allt om era fölningar och de första dagarna, de ni varit med om tidigare år och de av er som kanske redan hunnit få i...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 265
Avel Idag märkte jag på mitt dräktiga sto att ena juverhalvan var svullen. Har kollat juvret dagligen länge nu, så det har kommit i natt. Hon...
Svar
11
· Visningar
2 170
·
Avel Är det någon som vet om, var och när det blir rådgivande bedömning för tvååriga ridponnyhingstar i år?
Svar
3
· Visningar
722
Senast: krocket
·
A
Avel Någon som vet något om dom två polska hingstarna eller hur deras avkommor brukar bli? Undrar också om någon vet minsta lilla om det...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Cesam
·
K
Avel Nån som vet nåt om kallblodstravarhingstarna Auvin och Lovin? Info och gärna bilder! :)
Svar
5
· Visningar
803
Senast: maiagull
·
Avel Har ett sto som ska föla i början av juni och nu sista veckorna har jag lagt märke till att hon är lite lös i magen. Ingen av mina andra...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Pocahontas
·
O
Avel Mitt sto har fått kala/hårlösa fäckar på magen, det ser rätt konstigt ut eftersom det verkar inte som om hon kliat bort och jag kan inte...
Svar
11
· Visningar
1 110
·
F
Avel Mitt ena sto som fick föl som 4 åring har fortfarande stora juver, är det vanligt?? Hon har inte ont av det på något sätt men det ser...
Svar
7
· Visningar
782
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈