Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

F
Avel Hejsvejs! Nu är det helt plötsligt bara 25 dagar kvar till beräknad fölning, den 2/4! Det känns som att sista tiden går jättefort nu...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Dannie
·
F
Avel Jag har ganska nyligen köpt ett sto som är efter Acapulco Gold - Jumper. AG har jag lyckats hitta lite info om men jag vet ingenting om...
Svar
7
· Visningar
849
Senast: Görel
·
Avel ÄR bara lite nyfiken på hur stora era åringar är. Vi har ett sto född maj 2003 och hon närmar sig 140 cm. Berätta gärna lite annat om... 2
Svar
33
· Visningar
2 255
Senast: jojoo
·
X
Avel Såg nyss i hingstkatalogen att ovan nämda hingstar stod som avlidna. Nån som har närmare upplysningar? 2
Svar
20
· Visningar
1 941
Senast: snork
·
Avel Jag har lyckats kasta bort OCH BRÄNNA UPP sista numret av Ridsport.... :crazy: Jag vill beställa Hingstkatalogen men kommer inte ihåg...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Cado
·
Avel Börjar leka med tanken på att ta ett föl på mitt halvblodssto, men vet inte mycket om olika hingstar. Jag rider akademiskt på henne. Hon...
Svar
17
· Visningar
1 513
Senast: Lilltufsan
·
Avel Stoet är nu utlånat till fodervärd tills bebisen o magen är avvand men det är inget klart om vad som ska hända därefter. Så om jag får...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: QuickStar
·
H
Avel Hej Är det någon som vet när man kan betäcka ett sto.(hur gammal hon ska vara)
Svar
5
· Visningar
774
Senast: Bia
·
X
Avel i halvblodsaveln har man ju bruksprovet för 3, 4 och 5 åriga hästar som får gå igenom diverse test för att bli godkända....inget...
Svar
10
· Visningar
1 171
Senast: Görel
·
N
Avel E det nån som möjligen har nån häst efter ravell?? kan ni berätta om den hästen?? min e nämligen eftter han. sen undrar jag om ni har nå...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Rodde
·
Avel Hur stora är era tvååriga, blivande D-ponnyer? Har frågat innan men ingen svarade så nu försöker jag igen :bump: :bow: :confused:
Svar
8
· Visningar
1 145
Senast: Rodde
·
Avel Jag såg nu på reprisen av wc i paris..och såg en som intresserader mig.. Bruno Broqueseu (typ) och hästen Dileme de Cephe. Nån som vet...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: Peluso
·
S
Avel Mailade http://www.eklunda.com och frågade om Clinton eftersom de hade han på semin förra året, men eftersom de inte skulle ha det i år... 2
Svar
29
· Visningar
2 322
Senast: Francess
·
Avel Har 2 connemara ston som jag funderar på att betäcka i år. Båda två har mkt trevligt temperament. :) Den ena är: e) Öxenholm Marble Jr...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Throlla
·
Avel Jag har diskuterat mitt krångelsto här förut, för Er som känner igen storyn... :p För att göra lång historia kort, hon är seminerad... 2
Svar
32
· Visningar
2 234
Senast: oz_joj
·
Avel Var hittar jag info om denna hingst? Nån som vet nåt? Det enda jag fick upp på google som var vettigt var att Peter Eriksson ridit honom...
Svar
7
· Visningar
2 643
Senast: hoppsann
·
Avel Vi har ett jätte trevligt sto som vi har funderingar på att ta ett föl på. Hon har en pemanent skada på insidan av vänster ljumskae som...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: Crazyy
·
A
Avel E det bra? Hon e triangelmärkt pga spatt och nåt fel på framknäet som uookommit efter en skada
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: jemeni
·
L
Avel Någon som haft ett sto som varit halt vid fölningen? :confused: Hur har det gått? :crazy: Mitt sto har haft oturen att halka och få...
Svar
9
· Visningar
1 648
·
L
Avel ..till att madame har för avsikt att föla. :smirk: Hon ser inte alls ut som om hon tänker låta oss vara med. :D Hur vanligt är det...
Svar
17
· Visningar
974
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Tandproblem på båda katterna
  • Mellanpudel