Född 2003

Hej
Hur kan veta hur stora de blir som vuxna.
Min hingst är 149 född 03 0525 Nu är han hög bak växer mycket 152 bak. halvblod efter Lavirco snygg :banana:

Hej
Har engranne som har ett fölav Camaro M Född aprill 03
Han var 148 för ca 2 veckorsedan.
Hur ser din ut skimmel ?? Premerings poäng ??
Hennes fick 48 p

Min är efter Lipton-Labrador, fux, mkt bilskönt sto. Som inte är så stor, har ej mätt henne, men hon är runt 130 cm hög född sent, 30 Juni.

På fölvisning fick hon omdömet blir ej så stor? Mamma 166 cm pappa 169.

Har en welsh cob, född 13 maj 2003 e: Leyeswick Dai - Tennessee. mäter idag 134 cm. Hur stora/små är andra cob-föl? detta är mitt första. :confused:

Våran växer så det knakar. Just nu är hon kanske 143 vid manken men rumpan är bra mycket högre. Ska bli spännande att se vad det blir av monster. En riktigt liten humörsdam är det iaf :smirk:

Hej!

Har en Hbl.hingst f Juni-03 e.Cortus-Warsteiner, ca 145 cm idag. Växt jämnt & fint hela tiden. Trevlig & social men vädigt även pigg & lekfull!
Snart 2 nya småttingar på gång...

2 nya småttingar på gång oxå, vad kul! :D Den åring vi har just nu är egentligen inte min men har fått ta hand om den pga de inte riktigt klarat av henne, hon har sina sidor om man säger så. :crazy: Men funderar på att betäcka min D-ponny nu. Vill egentligen ha en häst så jag vet inte vad jag ska betäcka henne med, hon har ju iofs hästraser i sig så man vet ju aldrig..

Har ett sto som är född i juni och hon är 78 cm. :D
Och den andra bebisen är kasnke 10 cm högre, men hon är född i juli. Hon är väldigt trött just nu, hon busar nästan hela dgarna i hagen plus att hon börjar fälla och så växer hon massor.

Åringen i vårt stall, e. Looping och med fullblodsmamma är ca 150 cm hög redan. Han är född i slutet av april.

Hej igen!
Alltid spännande att sitta & kika på hingstannonser... har du en D-ponny & väljer rätt hingst som lämnar stort så bör du ju ha goda förutsättningar att få ett ganska stort föl.

Ja det finns ju så många läckra hingstar :love:
Så tänker jag med, borde ha rätt stora chanser att få en häst omman väljer något som lämnar stort. För som sagt, hon har hästraser i sig.. :crazy:

Har 4 Welsh Cob åringar födda april/maj som är mellan 131-133 cm höga.

Idhults Welsh Cob

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 534
Senast: Raderad medlem 149793
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka