Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Har hittat ett par bilder på denna hingst men ingen där han är uppställd ifrån sidan...någon som har en sådan bild? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: crazy
·
H
Avel Finns det någon här som har avkomma efter Saigon.Hur blev dom ! Temperament,högställda,?.Givetvis hänger det lite på hur stoet ser ut...
Svar
8
· Visningar
1 512
Senast: selmaH
·
P
Avel Hej! Jag mätte min lilla "plutt" igår och såg att han faktiskt vuxit lite till. Han är nu 153 cm. Hans mor var liten, 153 cm och hans...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: md5krist
·
Avel eeyy...är det värkligen nästan inga här som har unghästar som är efter den hära pappsen?? har de bra steg?
Svar
13
· Visningar
1 329
Senast: Amaterasu
·
Avel Hennes lilla "tant" nedkom med ett välskapt litet hingstföl under natten, så nu har vår lillkille en lekkamrat när de är lite större...
Svar
10
· Visningar
898
H
Avel Jag undrar om det är nån som har bilder och information om dessa hingstar?? Samurai ox, Essaul ox, Comet ox, Count orlando, Ernö 3959...
Svar
5
· Visningar
937
Avel Mitt sto har två månader kvar till beräknad fölning men har redan nu börjat fylla i juver, har inte varit med om detta på mina andra...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Ninnie
·
Avel En väninna söker hingst till sitt medryttarsto (hon ska få fölet) och då har hon fastnat för Magini. Jag har hittat hans stamtavla på...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: trassel
·
Avel Rubinrot är ju skimmel, men vad är han född som, dvs vad har han för grundfärg? *nyfiken*
Svar
18
· Visningar
1 198
M
Avel Grovt sto - lite \"lättare\" föl? Har lagt in en tråd tidigare om hingstval och fick lite tips. Men nu har jag pratat lite med en vet...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: krumelur
·
F
Avel Jag kan inte få ut någon mjölk ur stoet! Iofs är spenarna fortfarande "platta", dvs de är inte fyllda med mjölk ännu,så då kanske det...
Svar
4
· Visningar
3 732
Senast: martha
·
S
Avel Den här tråden har förmodligen redan vart uppe men jag hittade inget om det. Känner en tjej med ett 18 årigt sto, som hon nu har...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: emindy
·
L
Avel Jag får olika svar och själv vet jag inte alls hur mycket han ska växa mer eller hur hög han kan bli.. Bondmåttet visade på ca 1.50 när...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: lisarap
·
T
Avel Oj vad många connemarahingstar som är anmälda till hingstpremieringen! Någon som vet något om dem? Någon som ska dit? Blev ju jättesugen...
Svar
9
· Visningar
984
Senast: Lorelie
·
E
Avel Undrar hur avkomman (welsh) efter en "icke godkänd" hingst registeras om man själv är ägare till både hingsten och stoet? Måste alla...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: Dalatjej
·
Avel jag ska betäcka mitt Urbino~Herkules sto <-- kellsan :love: , och jag undrar nu vad ni skulle ta för hingst....snälla hjälp mig :p...
2
Svar
24
· Visningar
1 751
Senast: urkella
·
Avel Har precis köpt ett diplomsto (9-8-7-8-8). Det är ett russto av den lättare modellen (ca 121 cm hög). Supertrevlig i temperamentet. Hon...
2
Svar
26
· Visningar
2 043
Senast: sammi
·
M
Avel Det är så att jag funderar på att ta föl efter mitt varmblods sto, men vart kan man hitta hingstar? Visst finns det hingst kataloger va...
Svar
10
· Visningar
835
Senast: mia
·
Avel Vet någon vilka hingstar som deltar i hingsttåget 2004? :confused: :bow:
Svar
1
· Visningar
587
Senast: Pooh
·
C
Avel undra om d e jag som är trög... :confused: Men iaf... Jag har en 1åring jag vill visa... Hur gör jag då? Jag tycker jag bore ta...
Svar
7
· Visningar
782
Senast: Cronis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka