FÖÖÖÖL!

Nja, visst kostar det men inte allt för mycket ändå. De har ingen extra personal inkallad utan "bara" kandidater som tittar till honom varje timme så han inte glömmer bort att äta. :d

Vi insåg att vi inte har orken och tiden att sitta hos dem hela nätterna, så vi ser pengarna som en investering i sömn innan han kommer hem. :idea: Förhoppningen är ju att han ska komma på att det är självservering så man slipper ringa i vällingklockan varje gång det är matdax. :p

Då är jag mé.. han har ännu inte riktigt förstått att man måste 'tutta ofta' för att kunna överleva.. eller rättare sagt, sugreflexen har inte infunnit sig till 100%.. vilket ofta är ett resultat vid för tidiga el. utdragna (jobbiga) fölningar!

Passa på att sova nu i helgen.. och varmt lycka till framöver, det går säkert bra :)!!

Ja, aptiten är det inget fel på, men han är som sagt lite "disträ" och har inte riktigt kopplat det där med mat i magen och snuttandet. ;) Men det är ju klart, först så fick han ju allt serverat "på sängen" som en annan liten pascha, så varför börja sortera smutstvätten när andra sköter det åt en? :rofl:

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 763
Senast: AbCdE
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 048
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 655
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka