Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

D
Avel Har ett varmblod på 17 år. Jag fick inga papper på min häst när jag köpte henne, de hade "kommit bort på vägen" och jag var ung och dum...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: knyttet
·
X
Avel Rite on Line & Victory Abroad Hej!! Är det nån mer i detta avlånga land som har nån avkomma efter Rite on Line??? Vi har en 2-åring på...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: CK
·
Avel Vad kostar hästpass i olika raser? För islandshäst kostar det 800:-.
2
Svar
21
· Visningar
1 488
Senast: CosmicQueen
·
Avel Är det någon som vet vilka nummer de nya hingstarna har fått? De jag hittils vet är (fyll gärna på): Karolinger Danzas Twiligt...
Svar
5
· Visningar
1 242
Senast: Pazuzu
·
F
Avel Hejsvejs! Nu är det helt plötsligt bara 25 dagar kvar till beräknad fölning, den 2/4! Det känns som att sista tiden går jättefort nu...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Dannie
·
F
Avel Jag har ganska nyligen köpt ett sto som är efter Acapulco Gold - Jumper. AG har jag lyckats hitta lite info om men jag vet ingenting om...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: Görel
·
Avel ÄR bara lite nyfiken på hur stora era åringar är. Vi har ett sto född maj 2003 och hon närmar sig 140 cm. Berätta gärna lite annat om...
2
Svar
33
· Visningar
2 247
Senast: jojoo
·
X
Avel Såg nyss i hingstkatalogen att ovan nämda hingstar stod som avlidna. Nån som har närmare upplysningar?
2
Svar
20
· Visningar
1 940
Senast: snork
·
Avel Jag har lyckats kasta bort OCH BRÄNNA UPP sista numret av Ridsport.... :crazy: Jag vill beställa Hingstkatalogen men kommer inte ihåg...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Cado
·
Avel Börjar leka med tanken på att ta ett föl på mitt halvblodssto, men vet inte mycket om olika hingstar. Jag rider akademiskt på henne. Hon...
Svar
17
· Visningar
1 513
Senast: Lilltufsan
·
Avel Stoet är nu utlånat till fodervärd tills bebisen o magen är avvand men det är inget klart om vad som ska hända därefter. Så om jag får...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: QuickStar
·
H
Avel Hej Är det någon som vet när man kan betäcka ett sto.(hur gammal hon ska vara)
Svar
5
· Visningar
769
Senast: Bia
·
X
Avel i halvblodsaveln har man ju bruksprovet för 3, 4 och 5 åriga hästar som får gå igenom diverse test för att bli godkända....inget...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: Görel
·
N
Avel E det nån som möjligen har nån häst efter ravell?? kan ni berätta om den hästen?? min e nämligen eftter han. sen undrar jag om ni har nå...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Rodde
·
Avel Hur stora är era tvååriga, blivande D-ponnyer? Har frågat innan men ingen svarade så nu försöker jag igen :bump: :bow: :confused:
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: Rodde
·
Avel Jag såg nu på reprisen av wc i paris..och såg en som intresserader mig.. Bruno Broqueseu (typ) och hästen Dileme de Cephe. Nån som vet...
Svar
7
· Visningar
914
Senast: Peluso
·
S
Avel Mailade http://www.eklunda.com och frågade om Clinton eftersom de hade han på semin förra året, men eftersom de inte skulle ha det i år...
2
Svar
29
· Visningar
2 310
Senast: Francess
·
Avel Har 2 connemara ston som jag funderar på att betäcka i år. Båda två har mkt trevligt temperament. :) Den ena är: e) Öxenholm Marble Jr...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: Throlla
·
Avel Jag har diskuterat mitt krångelsto här förut, för Er som känner igen storyn... :p För att göra lång historia kort, hon är seminerad...
2
Svar
32
· Visningar
2 231
Senast: oz_joj
·
Avel Var hittar jag info om denna hingst? Nån som vet nåt? Det enda jag fick upp på google som var vettigt var att Peter Eriksson ridit honom...
Svar
7
· Visningar
2 643
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka