Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hennes lilla "tant" nedkom med ett välskapt litet hingstföl under natten, så nu har vår lillkille en lekkamrat när de är lite större...
Svar
10
· Visningar
900
H
Avel Jag undrar om det är nån som har bilder och information om dessa hingstar?? Samurai ox, Essaul ox, Comet ox, Count orlando, Ernö 3959...
Svar
5
· Visningar
939
Avel Mitt sto har två månader kvar till beräknad fölning men har redan nu börjat fylla i juver, har inte varit med om detta på mina andra...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Ninnie
·
Avel En väninna söker hingst till sitt medryttarsto (hon ska få fölet) och då har hon fastnat för Magini. Jag har hittat hans stamtavla på...
Svar
9
· Visningar
1 110
Senast: trassel
·
Avel Rubinrot är ju skimmel, men vad är han född som, dvs vad har han för grundfärg? *nyfiken*
Svar
18
· Visningar
1 199
M
Avel Grovt sto - lite \"lättare\" föl? Har lagt in en tråd tidigare om hingstval och fick lite tips. Men nu har jag pratat lite med en vet...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: krumelur
·
F
Avel Jag kan inte få ut någon mjölk ur stoet! Iofs är spenarna fortfarande "platta", dvs de är inte fyllda med mjölk ännu,så då kanske det...
Svar
4
· Visningar
3 757
Senast: martha
·
S
Avel Den här tråden har förmodligen redan vart uppe men jag hittade inget om det. Känner en tjej med ett 18 årigt sto, som hon nu har...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: emindy
·
L
Avel Jag får olika svar och själv vet jag inte alls hur mycket han ska växa mer eller hur hög han kan bli.. Bondmåttet visade på ca 1.50 när...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: lisarap
·
T
Avel Oj vad många connemarahingstar som är anmälda till hingstpremieringen! Någon som vet något om dem? Någon som ska dit? Blev ju jättesugen...
Svar
9
· Visningar
985
Senast: Lorelie
·
E
Avel Undrar hur avkomman (welsh) efter en "icke godkänd" hingst registeras om man själv är ägare till både hingsten och stoet? Måste alla...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Dalatjej
·
Avel jag ska betäcka mitt Urbino~Herkules sto <-- kellsan :love: , och jag undrar nu vad ni skulle ta för hingst....snälla hjälp mig :p... 2
Svar
24
· Visningar
1 751
Senast: urkella
·
Avel Har precis köpt ett diplomsto (9-8-7-8-8). Det är ett russto av den lättare modellen (ca 121 cm hög). Supertrevlig i temperamentet. Hon... 2
Svar
26
· Visningar
2 044
Senast: sammi
·
M
Avel Det är så att jag funderar på att ta föl efter mitt varmblods sto, men vart kan man hitta hingstar? Visst finns det hingst kataloger va...
Svar
10
· Visningar
836
Senast: mia
·
Avel Vet någon vilka hingstar som deltar i hingsttåget 2004? :confused: :bow:
Svar
1
· Visningar
588
Senast: Pooh
·
C
Avel undra om d e jag som är trög... :confused: Men iaf... Jag har en 1åring jag vill visa... Hur gör jag då? Jag tycker jag bore ta...
Svar
7
· Visningar
782
Senast: Cronis
·
D
Avel Har ett varmblod på 17 år. Jag fick inga papper på min häst när jag köpte henne, de hade "kommit bort på vägen" och jag var ung och dum...
Svar
5
· Visningar
989
Senast: knyttet
·
X
Avel Rite on Line & Victory Abroad Hej!! Är det nån mer i detta avlånga land som har nån avkomma efter Rite on Line??? Vi har en 2-åring på...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: CK
·
Avel Vad kostar hästpass i olika raser? För islandshäst kostar det 800:-. 2
Svar
21
· Visningar
1 488
Senast: CosmicQueen
·
Avel Är det någon som vet vilka nummer de nya hingstarna har fått? De jag hittils vet är (fyll gärna på): Karolinger Danzas Twiligt...
Svar
5
· Visningar
1 242
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka