Förslag på ponnyhingst

Ja hans avkommor är ju helt gudomligt underbara! :)
Uppvuxen på Sveden så man har ju lärt sig rida på dom små krutpaketen :love: :love:

Maja Lappolej heter hon (eller något liknande). Det som är lite roligt är att när jag tittade på Mario så upptäckte jag att han ju är bror till mitt gamla russ Pysen som är just e. Marino 213! Roligt!!!!

Stoet ser du på bild på www21.brinkster.com/stallhansta under hästar finns länkar till hennes sida!

okeej, ingen jag känner igen.

Nej men det var ju lite häftigt :)
Tyvärr funkade inte länken, eller så är det jag som inte kan :confused: :smirk:

Länken skall fungera. Kopiera och infoga och tryck på enter; fungerade hos mig iallafall. Direktlänk till Jannikes sida är www21.brinkster.com/stallhansta/jannike.htm

Liknande trådar

Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 315
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 830
Senast: Görel
·
Avel Ja, vad ska jag välja? Jag söker en liten (max ca 130 cm) ponnyhingst med utmärkta gångarter. Jag har tittat mkt på Welsh (mountiain...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 983
Senast: Jate Volim
·
Avel Sitter och grubblar på hur jag ska göra med hästeriet i framtiden. Så om ni nu tittar strikt ur avelsmässigt perspektiv - vilket av...
Svar
11
· Visningar
1 610
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka