Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Inrednings och tapettips hittåt tack:D
2
Svar
21
· Visningar
9 177
Senast: Chloé
·
Hemmet Nu gör jag en tråd för oss som flyttar snart :banana: Vilket datum flyttar ni? Varför flyttar ni? Vad flyttar ni ifrån och vad...
2
Svar
31
· Visningar
2 586
Senast: Madde_padde
·
Hemmet ..sån där grej man har i duschen på golvet så inte vattnet flyter ut och dränker resten av rummet? De brukar typ se ut som ett L så man...
Svar
5
· Visningar
1 273
Senast: Murphy
·
K
Hemmet http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70121758 Går det? Den är ju inte "gjord" för våtrum, även om jag ser att den har en del...
Svar
9
· Visningar
3 873
Senast: Dasjenka
·
Hemmet Jag är på jakt efter bra syltburkar och saftflaskor, och nu när klarbärssäsongen nått sin höjdpunkt börjar det brinna lite i...
Svar
8
· Visningar
3 736
Senast: Scaramouche
·
Hemmet Letar som en tok efter dessa otroligt söta tavlor med hundar/valpar, bilderna är tagna från sådan vinkel så huvudet och nosen ser...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: Tweety1985A
·
Hemmet Så har jag fått nycklarna till nya lägenheten och påbörjat processen att Jenny-fiera den. Jag tänkte måla och tapetsera innan alla...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
15 357
Senast: hallonsaft
·
Hemmet Ja vad kan vara snyggt? Det är ett tvrum/vardagsrum typ.
Svar
12
· Visningar
7 898
Senast: Xoya
·
Hemmet Åt jättegod färskpotatis på en fest häromveckan och de hade förutom potatisen rädisor, rödlöd & fetaost ihopmixat. Tänkte göra en...
Svar
13
· Visningar
1 240
Senast: Praefatio
·
Hemmet Skulle ni ta för att permanentsova i? Jag funderar på Beddinge Lövås från IKEA. Har nämligen ingen jättestor buffert och det priset på...
2
Svar
25
· Visningar
13 684
Senast: doglover
·
Hemmet Ja, om en månad gäller det, då ska vi flytta till ett nytt ställe. (hyra ett litet hus) Vi har varit och tittat på det redan och jag...
2
Svar
27
· Visningar
6 962
Senast: Kimz0r
·
Hemmet Köpte ett väggord på Tradera, men jag får inte upp möget:devil: Hur fasiken ska man göra!?!? Det kom med en beskrivning och jag har...
Svar
1
· Visningar
1 008
Senast: hallonsaft
·
Hemmet Var finns det förutom på IKEA? Gärna stl större.
Svar
12
· Visningar
4 938
Senast: Brandgul
·
Hemmet Ska måla om en liten toalett nu i veckan och har såklart ett litet problem, mattan är orange:eek:. Nu är mattan orange och väggarna...
Svar
9
· Visningar
3 678
Senast: Brandgul
·
Hemmet Vårt vardagsrum har bruna tapeter och vi har svårt att hitta textiler som passar. Själva tapeterna är medaljongtapeter med lite mörkare...
Svar
14
· Visningar
2 324
Senast: crolin
·
Hemmet Jag kommer att flytta till en liten stuga på gården där jag skall jobba nu i sommar. Grejen är att stugan är liten på 40 kvadrat och jag...
2
Svar
39
· Visningar
3 596
Senast: doglover
·
Hemmet Jag har tänkt köpa 2 st såna här begagnade HEMNES sängbord från IKEA av en bekant, men är det någon som vet vad de kostade nya...
Svar
6
· Visningar
1 591
Senast: vindvissla
·
Hemmet Jag ska flytta 1 oktober och har många möbler i vitt. Är så sugen på att fixa till det som inte är vitt också och sen ha några få...
Svar
6
· Visningar
1 062
Hemmet Har förvarat blåbär i folieform i ett par dagar, men så läste jag instruktionerna att man INTE ska ha väldigt sura ingredienser (blåbär...
Svar
4
· Visningar
6 768
Senast: Kratus
·
Hemmet Vi har några stolar som skulle behöva byta färg. Just nu är de vanligt träfärgade, men är lackade så måste slipa bort lacket innan...
Svar
2
· Visningar
1 304
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka