Vilken bäddsoffa?

Sv: Vilken bäddsoffa?

Jag upplever den som Ok även utan bäddmadrass MEN den soffan vi sover på är inte så hård som en ny eftersom den är 2 år gammal nu, skulle jag sova på den regelbundet så hade jag nog velat ha en bäddmadrass för att ligga komfortabelt.

Men alla är olika, vissa vill ha jättemjukt när dom sover medans andra vill sova på hårt underlag mm

Det sista är sant.

(Min make vill sova hårt, jag vill sova jättemjukt... Från mitt perspektiv är Månstad för hård (sannolikt även med tjock bäddmadrass), han tycker att "amen med en bäddmadrass så...!")

Månstad har min syster. Rejäl och mycket soffa för litet pris, men fan så hård! Jag har sovit i den, inte bekvämt alls! Då måste man nog ha en riktigt fet bäddmadrass.

Tittade på Hemnes när jag var där igår. Skitfin verkligen. Men att behöva köpa den plus madrasser hade blivit lite dyrt, så jag tog en Beddinge med den dyraste madrassen istället. Blev lika mycket som Hemnes utan madrasser:p.
Nu ska jag bara införskaffa en bäddmadrass med när jag ska börja sova i den. Blir troligtvis nästa månad:).
Jo, det blev den med mörkgrå klädsel. När jag tröttnar på den, köper jag den cerisa:angel:

det är synd att den ska va så dyr...
men Beddinge verkar ju bra oxå, hoppas du tycker den är skön sen när du börjar sova i den med :)
du får börja med att ha cerise kuddar till din mörkgrå soffa, det är snyggt!

hehe:p
väldigt mörkt grå är den faktiskt. men det är bara bra, har en unge på snart 2 år:p;)

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 903
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka