Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
Hemmet När jag lyfte på heltäckningsmattan i lägenheten så fanns det bara ett betonggolv därunder. Kan man måla det undrar jag då? Jag håller...
Svar
11
· Visningar
8 197
Senast: jerseyko
·
Hemmet Köpte ett begagnat köksbord när jag flyttade och ytan är lite kladdig,har torkat med lite såpa och vatten samt diskmedel och vatten...
Svar
9
· Visningar
9 394
Senast: Tassetass
·
Hemmet Vi ska precis byta köksblandare och stött på problem. Det är en väggblandare. Det var inge svårt att ta bort den gamla kranen, men...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: lizzie
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av en sådan där färgsprayspruta? Vi ska ju inreda vårt hur senare i höst och det innebär en hel del...
Svar
2
· Visningar
2 587
Senast: vindvissla
·
Hemmet Vi håller på och budgetrenoverar vår källare lite, vi har målat det ljust o fint o nu kommer det till att fräsha upp trappen...
Svar
6
· Visningar
11 277
Senast: tomten
·
Hemmet Snälla hjälp oss! Vi funderar på att göra det enkelt å fortsätta på den grå som e ovanför bänken. Dvs denna: Det är de gula...
Svar
10
· Visningar
1 535
Senast: MaRomer
·
Hemmet rubiken talar väll för sig själv, släng in lite bilder ni som bor litet kan man ens få de att vara någorlunda beborligt? :D
Svar
9
· Visningar
9 619
Senast: Kimz0r
·
Hemmet Tyckte det var längesedan här var en tråd där vi visade våra hem, och jag behöver verkligen en sådan tråd nu när det närmar sig flytt...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
29 720
Senast: _Peplis_
·
Hemmet Jag vill sy fyra st saccosäckar, för utomhusbruk, att ha på den ena balkongen. Vart kan man hitta kulorna att ha i och vad ska jag...
Svar
6
· Visningar
7 137
Senast: Johannapanna
·
Hemmet Jag är så TRÖTT på att lägga pengar på nya saker som går sönder i förtid :mad:! Min Electrolux bänkdiskmaskin fungerade bra i ca 4 år...
Svar
16
· Visningar
3 779
Hemmet Så här blev den (platt-teven ska alltså sitta i mitten). Närbild överdel Närbild underdel Närbild detaljer Vi...
Svar
11
· Visningar
1 238
Senast: Zaga
·
M
Hemmet Hur mycket har ni lagt på att renovera ert badrum? Var det mycket som behövdes göra? Lade ni kakel i hela? Bytade ut toastolen, duschen...
2
Svar
20
· Visningar
6 714
Senast: LinnK
·
Hemmet Vi håller på för fullt med vårt hus, takbyte pågår för fullt, och jag vill börja greja lite inne. Ska tapetsera två stora rum...
Svar
8
· Visningar
21 810
Senast: MittNyaJag
·
Hemmet Vad har ni för taklampor? Härmed efterlyses bilder på alla era vackra, dekorativa, roliga, knasiga, fulsnygga, designer, loppisfynd...
Svar
9
· Visningar
1 001
Senast: _Viva_
·
K
Hemmet En gång tidigare, TVÅ gånger idag. Efter första gången kom morsan förbi med klorinflaskan, men det var ogjort arbete, för nu när jag var...
Svar
6
· Visningar
1 489
Senast: Kimz0r
·
Hemmet Svampar man bara på och svampar av med ren svamp efteråt eller hur gör man? Väggar (och tak) inomhus. Inte skitigt riktigt men ändå...
Svar
3
· Visningar
1 809
Senast: Roxer
·
Hemmet Jag blir tokig på min soffa. Den är vit, vilket betyder tvätt av klädseln relativt ofta. Problemet är att det ser ut som om man plockat...
Svar
4
· Visningar
1 852
Senast: jacko
·
Hemmet Om ni hade köpt en gård i stort renoveringsbehov, men bara interiört, hur mycket hade ni velat ha rent pengamässigt för att genomföra...
Svar
13
· Visningar
3 259
Senast: Roxer
·
Hemmet Jag skall hyra ett förråd för att magisinera en del möbler och andra saker och behöver en försäkring till för detta. Tycker att jag...
Svar
2
· Visningar
3 857
Senast: pimy
·
Hemmet Har flyttat till ny lägenhet med en sovalkov, nu till detta med gardinerna.. de jag hade i förra lägenheten i vardagsrummet har jag...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: Fragile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka