Våra hem, visa bilder!

Sv: Våra hem, visa bilder!

Äntligen är tapeten uppe i vårt kommande tvrum!

090721+%287%29.JPG

090721.jpg

Vi har också fått upp spröjsen på tvskänken, återkommer med bilder på denna.

Nästa steg är att såga till lister, måla dessa, köra över det här golvet och golvet i barnens rum med en golvslip och sedan kan vi börja bygga våra sängsoffor!:bump:

Vi fick tag på ett väldigt sött soffbord på loppis för 300 kr som vi målat första varvet på (blir vitt).
Får återkomma med bilder där också.

Förutom tapetseringen har jag också frostat frysen, syltat, bakat bröd och förberett två maträtter, tror ni jag håller på att bli sjuk?!:o
Får skylla på att det regnat hela dagen.

Åh vad det är kul med tapeter :) Dom är fina dom du har valt. Jag vill tapetsera och göra iordning mitt lilla datarum. Vill införskaffa bokhyllor i lite äldre stil och göra som ett litet bibliotek!

Jag älskar hemmabibliotek och drömmer om den dag vi har tid att inreda vårt!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 020
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar