Våra hem, visa bilder!

Sv: Våra hem, visa bilder!

Jag är kär i ditt kök! :love: Köksluckorna åh! Linoleummattan ååhhh!

Väldigt trevligt och annorlunda hus! :) Från en vinkel så ser det ut som ett riktigt hus och från en annan som en kyrka.

Asg, ja du köket är inte renoverat på ett tag, men jag kan säga att under mattan så finns det tjocka gamla plankor! :love:

KL

Nu sitter jag och är rukskigt nöjd med mig själv, och även över maken också, vi har i kväll lagt en av de sista händerna vid vårt kök. Visst det saknas ännu någon liten list och en låda för spottarna, men vad fan, nu har vi ett kök igen efter snart en och en halv månad utan (det blev förseningar när vi hade slitit ut allt :crazy:)

Före
p1030239_46304989.jpg

p1040222_46305164.jpg

p1040235_46305338.jpg

Wow, jättesnyggt!

YorkWann: Ser jättemysigt ut!

Jag ska fixa bilder så fort jag har städat lite. Nu börjar vi äntligen komma iordning efter flytten!

Men åh, vilket hus och vilka möjligheter! Och en egen scen!!!!!

Love it!:love:

Asg, ja du köket är inte renoverat på ett tag, men jag kan säga att under mattan så finns det tjocka gamla plankor! :love:

Jag var alltså seriös. Det är ett jättefint kök! :) Under linoleummattan är det inte alls säkert att det finns breda plankor. Från slutet av 1800-talet och framåt så började man lägga in linoleum i köken. Under mattan hade man ett undergolv av smalare plank (av mindre bra kvalitet).

Ditt kök ÄR jättefint!

ah, okej , tack! :)

Fast det Är tjockplank under :) Linoleummattan är inte helt bra på alla ställen :crazy: Det det är lite karaktär på köket iaf :) Du tycker inte jag ska dra över med vitt i hela köket då ? ;) Många har tyckt om tapeten med vid bakre hallen , lite plåttrig, men på litenärmre håll är den jättefin. tänk måla över med vitt en gång i tiden, men den får nog vara kvar.

Tegelrören är nya ser jag, görs sånna nu med och var får man i så fall tag på dem?
Bauhaus har. De kallar de t.o.m. för vinställstegel (eller om det var något annat, var något med "vin" iaf.)

Snyggt! Men blev det inte mycket mindre förvaringsutrymme än förut? Var har ni porslin o dyl?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 020
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar