Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Det är bara att inse, möblerna på uteplatsen som är där nu kommer nog inte att överleva sommaren. Bordet är hemskt vingligt och flera av...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: M-Meduza
·
Hemmet Hur lång tid kan det ta innan den återfyller sig självt, är det värt att vänta på det? I botten är det bara gegga med obeskrivlig...
2
Svar
29
· Visningar
26 954
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Vad har ni för favoritmärken som kan fungera på en induktionsspis? Jag är helt lost på kokkärlsområdet.....
Svar
16
· Visningar
1 336
Senast: Sar
·
Hemmet Började leta på IKEA:s hemsida efter en hatthylla jag vill ha, men inser att den inte finns kvar... Är det nån idé att ringa till dom...
2
Svar
20
· Visningar
5 627
Senast: ellipsis
·
Hemmet Om någon sett min tråd på "andra djur" så vet ni kanske om att min väns hamster har fastnat o i värsta fall måste ena väggen rivas ut...
Svar
2
· Visningar
948
Senast: astronaut
·
Hemmet Lillmisen råkade kissa i ett täcke och det rann igenom ut på soffan. Tyget ska enbart kemtvättas..... Finns det nåt smart man kan göra...
Svar
6
· Visningar
2 501
Senast: jemaha
·
Hemmet Jag hyr ju i andra hand och ägarna behöll förrådet vilket gör att jag nu måste förvara min "skit" i lägenheten. Och jag har färre möbler...
2
Svar
29
· Visningar
3 497
Senast: MissFideli
·
Hemmet Alltså.. jag fattar inte. Vi får elräkningar från två olika företag, dels Öresundskraft och dels Fortum. Vår elmätare (heter det så?)...
Svar
3
· Visningar
1 419
Senast: Miao
·
E
Hemmet Jag är så trött på mitt rum. Nån som kan tänka sig att komma med lite tips och idéer ? färgval med mera? Får inte tapetsera om...
Svar
19
· Visningar
3 574
Senast: Tassetass
·
Hemmet I detta hus är allt ställt på att det ska vara 21 grader. Problemet är att jag är ingen isbjörn, jag fryser hur lätt som helst. Det är...
Svar
12
· Visningar
1 304
Senast: Shando
·
Hemmet Hej Jag har ett problem. :confused: På trallen vi har på balkongen längst ut är det grönt som algliknande joxx, vet inte vad det...
Svar
8
· Visningar
3 467
·
Hemmet Tycker att idén är superkul:bump:, däremot inte priset:crazy:. http://www.photoshowercurtain.com/index.php Finns detta i Sverige...
Svar
5
· Visningar
6 585
·
Hemmet Finns det ngt man kan köpa för att slippa spindlar och annan ohyra? Myrr finns ju för myror så då borde det väl finnas ngt motsvarande...
2 3
Svar
41
· Visningar
18 287
Senast: Draumsyn
·
Hemmet Håller på och rensar hemma och har stött på en liten servis, 6 kaffekoppar i glas med tillhörande fat, i olika färger. Under står det...
Svar
8
· Visningar
3 564
Senast: sockertuss
·
Hemmet Ja, är det någon som har en soffa från Tiwest? Är det ett seriöst företag, sköna soffor, bra service osv? Min sambo satt o kikade på...
Svar
4
· Visningar
3 546
Hemmet Okej, vi har en väldigt nedgången lägenhet som behöver en uppfräschning till ett väldigt lågt pris. Kan man täcka kakel på ett bra...
Svar
15
· Visningar
4 263
Senast: Waern
·
Hemmet Ja, det har jag här. Inget verkar gå att få igenom. Dom där vita plastkrokarna med stift ni vet? Stiften går in till hälften, sen viker...
Svar
3
· Visningar
7 292
Senast: MissFideli
·
X
Hemmet Jag hittade en superfin vas i en secondhandbutik här i stan och självklart fick vasen följa med hem. Trots att den är lite kantstött är...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: mammaBerg
·
Hemmet Nån som har nån erfarenhet av det? Vi har väldigt knepiga mått i vårt hus rent allmänt, alltså går IKEA-luckor och sånt färdigt bort och...
Svar
6
· Visningar
5 417
Senast: nickan1
·
Hemmet Vår diskmaskin, som har minst tio år på nacken, har börjat krångla. Ibland, men inte alltid, stannar den helt enkelt efter ca 2/3 av...
Svar
3
· Visningar
1 476
Senast: kopur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka