Hjälp med att gömma förvaring

Sv: Hjälp med att gömma förvaring

Skulle satsa på någon form av rumsavdelare.
Du kan ju gör en själv om du typ köper ett par brädor och spikar ihop tillen fyrkant i lämplig höjd och bredd (ev med en snedslå diagonalt för stadgan), sätter fast "fötter" med vinkeljärn/hyllkonsoller och så spänner upp ett tyg och häftar fast.

Borde inte bli så dyrt och en 4-5 brädor borde du kunna köra i bilen om du kör med skuffluckan öppen. :)
Lakan/påslakan på typ ikea är stora och finns i fina färger/mönster så då borde du kunna hitta någonting som matchar dig och lägenheten. :)

Vikväggar ftw! Går att göra själv för typ inga pengar alls med lite träbitar, gångjärn och tyg. Tar ingen plats heller för den delen. :)

Vikväggar ftw! Går att göra själv för typ inga pengar alls med lite träbitar, gångjärn och tyg. Tar ingen plats heller för den delen. :)

Mmm, det vore ju det bästa sättet. Är lite skeptisk pga höjden (tror det kommer bli svårt att få dom tillräckligt höga), men jag ska försöka hitta nån ritning och se om det går.

Du kan kanske sätta ett par krokar i taket och hänga skyddet framför kartongerna?
Om du gör skyddet riktigt nätt så väger det inte så mycket.

Men du ska ju ha hyllor som du staplar kartongerna INUTI - inte bakom.
På IKEA finns som sagt billiga förrådshyllor som du kan ställa lådorna i, och sedan sätta fast draperier på.

Men du ska ju ha hyllor som du staplar kartongerna INUTI - inte bakom.
På IKEA finns som sagt billiga förrådshyllor som du kan ställa lådorna i, och sedan sätta fast draperier på.

Hur menar du att man ska kunna få in 17 flyttlådor och 6 st boklådor i lagerhyllor utan att det tar upp mer plats än det gör idag?

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 482
Senast: Ajda
·
Hemmet Jag sitter och tittar på hus lite till och från och längtar tills den dag jag kan köpa ett hus och ha ett riktigt hobbyrum för min...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Trott
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka