Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Bara en fundering som dök upp i huvudet (vilket händer ganska ofta). Hur stor anser ni att en lagom buffert är att ha vid husägande...
Svar
9
· Visningar
1 593
Senast: jerseyko
·
Hemmet Jag har en precis nyinköpt svart t-shirt med vitt (lite plastigt) tryck. Naturligtvis lyckades jag spilla lite tomatsås (tänk krossad...
Svar
2
· Visningar
1 353
Senast: vego96
·
Hemmet Vad har ni för skohyllor? eller skoförvaring.. :D
Svar
5
· Visningar
1 981
Senast: Jenka
·
Hemmet Jag har ett litet sovrum i min lägenhet som jag är sugen på att måla om. Målade väggar och tak på när jag flyttade in för ganska exakt 2...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: Nethril
·
Hemmet Var på IKEA och shoppade lite i fredags. Så helgen har ägnats åt en "make-over" av mitt vardagsrum. Jag blev sjukt nöjd! :bump: I...
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Mirre
·
Hemmet TIll 30-låda. Vet att ikea har men då är insatsen 21cm? :confused: Och mina nuvarade ligger inte still som är ca 23. Dessutom vill jag...
Svar
5
· Visningar
990
Senast: Nethril
·
Hemmet min rygg går av snart! :crazy: Går det på något vis att fixa så en mjuk säng blir lite hårdare (fastare kanske man säger...??).. Ny...
Svar
2
· Visningar
21 639
Senast: OhNoez
·
Hemmet Tänkte jag skulle sy ihop ett myggnät att hänga över sängen och ett att hänga över hängmattan för att få vara ifred för insekter när man...
Svar
7
· Visningar
8 269
Senast: Maira
·
Hemmet Är inget proffs utan vill ha en kamera att ta lite bra bilder med. Mest tänkt att använda till barnen, träningar med hästen och lite...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: cambello
·
Hemmet Vi köpte en lampa på loppis som vi "stylat" om. Men jag är inte helt nöjd och hoppas få lite tips på vad vi ska göra med den. Före...
Svar
7
· Visningar
1 673
Senast: Sar
·
Hemmet Är det någon som vet ifall dessa burkar finns i andra färger än rött och grönt? Barnen har med sig frukt till skolan varje dag och...
2
Svar
22
· Visningar
3 261
Senast: ameo
·
Hemmet Jag har ett "kinaskåp" (det är inte antikt men ska väl se ut att vara det) i trä. Det är målat utvändigt men insidan är trären...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Mixoman
·
Hemmet Jag funderar på att måla innertak och ev på tapet/vägg i ett rum här hemma. Något jag funderar över är om man måste tvätta tak med...
Svar
8
· Visningar
2 933
Senast: Ms Sally
·
X
Hemmet Åh, jag måste bara få dela min glädje med någon (annan än PV)! Jag har hittat och ropat in min drömmöbel! Nu är den hemburen och står...
2
Svar
29
· Visningar
2 873
Senast: Shando
·
K
Hemmet Ska få lägenheten renoverad, i sovrummet ska jag ha en röd tapet och i vardagsrum/hall en ljuslila. Köket ska målas i en ljuslila färg...
Svar
12
· Visningar
1 461
Senast: Kimz0r
·
Hemmet Vi har ett kök där luckorna är orginal 1958, vilket innebär att vi får specialbeställa nya luckor om vi vill byta eftersom måtten är...
Svar
8
· Visningar
4 782
Senast: Andorra
·
Hemmet Nu har vi kommit så pass långt att köpa kakel till köket. Vi har en snedvägg med en svart fläkt på och ekbänkskiva som vi vill ha vitt...
Svar
1
· Visningar
1 540
Senast: EmelieR
·
Hemmet kan man använda foder som golvsockel?
Svar
6
· Visningar
908
Senast: Basilika
·
Hemmet Sen vi flyttade in här har vi känt en konstig lukt (unken och fuktig) när man kommer hem, sambon tror att det är från avloppet och jag...
Svar
9
· Visningar
4 999
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Var hittar man snygga/roliga dörrmattor som fungerar bra? Ju billigare desto gladare plånbok :angel: jag har inte lust att lägga ut 800...
Svar
13
· Visningar
4 438
Senast: Dasjenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka