Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/485943 Vilket underbart hus! (inte mitt) Vill ha vill ha vill ha...
2
Svar
27
· Visningar
2 916
Senast: Svartfot
·
Hemmet Eftersom jag fått så utmärkta tips med tillfixandet av de två vanliga rummen i lägenheten, som är fixade och klara nu :) så tänkte jag...
Svar
9
· Visningar
2 456
Senast: Seraphina
·
Hemmet Jag letar febrilt efter mattor till min nya lägenhet. Jag behöver ny vardagsrumsmatta och en till köket. Jag är lite vilse i...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: sussantuss
·
Hemmet Ja, GÅR gör det ju såklart, men jag menar mest om det är lönt. :) Golvet har inte så breda plankor som vi kanske hade önskat men vi...
Svar
3
· Visningar
5 412
Senast: Winni
·
Hemmet Är det någon som har ett hum om vad det går på att totalrenovera ett badrum? Jag förstår att det helt beror på vad jag väljer för...
Svar
6
· Visningar
1 036
Hemmet Mitt badrum är på ca 3 kvadrat och har inte direkt plats för skåp o annat nödvändigt. Vi ha just nu en jättesmart dörrförvaring på...
Svar
4
· Visningar
4 147
Senast: Zewz
·
Hemmet Alltså mitt enda rum här i lägenheten... Behöver göras om! Till vänster står sängen, man ser hörnana på den.. Sedan är det skrivbord...
Svar
1
· Visningar
4 046
Senast: VelvetQ99
·
Hemmet ehm, jag och sambon har flyttat i helgen. Dessvärre råkade våran malm byrå illa ut, och två lådor blev mer eller mindre sopor. finns...
Svar
5
· Visningar
4 803
Senast: hallonsaft
·
Hemmet Är det någon som har ett litet udda, annorlunda soffbord hemma? Själv skulle jag vilja ha ett gammalt bord omgjort till soffbord...
Svar
12
· Visningar
4 265
Senast: Winni
·
V
Hemmet eller ja det är väl bara sladdar jag behöver fråga om :D Vi har för det första ett stort vardagsrumsfönster där det var draget uttag...
Svar
1
· Visningar
1 685
Senast: Tjôta
·
Hemmet Vart köper man hängande lampor till fönstret som man kan ha i olika höjder? Tror de kommer från rusta eller liknande?
Svar
2
· Visningar
1 996
Senast: GotAsecret
·
Hemmet Nu i gårdsletandet ser jag att många gårdar har enskilt vatten och/ eller avlopp. Vad innebär detta rent "praktiskt"? Medför det...
Svar
4
· Visningar
2 144
Senast: Roxer
·
Hemmet Har just nu en diskussion med sambon om hur det nyinköpta laminatgolvet ska läggas in i sovrummet. En riktlinje är väl egentligen att...
Svar
4
· Visningar
9 320
Senast: Smulu
·
G
Hemmet Om nu allting går som jag vill så kommer jag hämta ett vackert soffbord ikväll. För tillfället är det mörkt men jag vill att det ska bli...
Svar
1
· Visningar
1 374
Senast: PansParis
·
H
Hemmet Håller nu på o flytta från min lägenhet till en annan hyreslägenhet och det är en trea, och köket,vardagsrummet,toaletten har snetak och...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: moiran
·
Hemmet Jag söker en lampskärm av den modell som s.a.s sätts fast på själva glödlampan. Vet ni vilken jag menar? Det är svårt att förklara...
Svar
9
· Visningar
1 578
Senast: Megs
·
Hemmet Jag ska flytta till en ny lägenhet den 1a september. Min första, alldeles egna lägenhet!:love: Hyresrätt visserligen, men...
2
Svar
20
· Visningar
2 408
Senast: doglover
·
Hemmet Nu är renoveringen i köket klart. Så här blev det: Före: Efter: Före: Efter: Före: Efter: Före: Efter...
2
Svar
21
· Visningar
2 031
Senast: MaRomer
·
Hemmet Är det dumt att köpa ett hus med förhöjd radonhalt? Halten ligger under gränsvärdet före 2004 men över dagen gränsvärde för bostäder...
Svar
5
· Visningar
3 654
Senast: solros
·
Hemmet Jag har länge funderat på att måla eller tapetsera om. Kan inte bestämma mig för om/när jag ska göra det och isf vad - tapetsera eller...
Svar
9
· Visningar
7 903
Senast: Tahari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka