Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu till helgen är de dags för mig att flytta in i min egna lägenhet :bump: Det är en hyresrätt och jag föll verkligen pladask när jag...
Svar
8
· Visningar
1 546
Senast: doglover
·
Hemmet Jag ska i helgen flytta till ett hus :bump: Dock är huset mindre jämfört med det radhus jag bott i de senaste åren. Det saknas t.ex...
Svar
5
· Visningar
2 254
Senast: Dasjenka
·
Hemmet Jag får snart fnatt på lägenheten. Det är en etta som jag bott i sedan 1/6 och än så länge har jag fått upp 3 tavlor på väggarna som jag...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Septicemia
·
Hemmet Ja det här kanske är en jättefånig fråga men jag undrar om man kan använda såpa som tvättmedel i en tvättmaskin. Tvättmedlet tog...
Svar
16
· Visningar
36 930
Senast: Tjôta
·
K
Hemmet Jag står helt och hållet för städning av hela huset här hemma då min sambo betalar och jobbar mer. Nu är det så att jag Hatar att städa...
Svar
12
· Visningar
1 320
Senast: Orzon
·
A
Hemmet VAR kan jag hitta fräcka inredningsprylar med hästdesign?? Ska köpa en födelsedagspresent till en "som har allt" för hästen i stallet...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: EmelieR
·
B
Hemmet Har bestämt att jag ska sätta in en fondvägg i köket, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha för tapet som blir snyggt tillsammans med...
Svar
10
· Visningar
3 157
Senast: Brandgul
·
Hemmet Inhandlade ett par pappstrutar i stans pysselbutik idag utan att egentligen veta vad jag ska göra med dem. Vill gärna klä dem i roliga...
Svar
12
· Visningar
1 276
Hemmet Vi har ju som sagt kikat ganska mycket på ett hus, som blir vårt om vi vill ha det. Dock är taket ganska nergånget och kommer att, inom...
2
Svar
29
· Visningar
5 408
Senast: Zewz
·
Hemmet ska flytta och ser nu att jag har en del repor i parkettgolvet :crazy: är de nån som har ett bra tips på hur man "får bort" dem eller...
Svar
2
· Visningar
7 008
Senast: Solei69
·
K
Hemmet Nu vet jag inte om denna tråden hamnar rätt eller om den ska ligga under "Hem & Hobby" eller ej. Jag är sugen på att skaffa en...
Svar
9
· Visningar
1 435
Senast: Solei69
·
R
Hemmet Har inhandlat ett nytt höstigt sammet-överkast till sängen. Har nu suttit och glott på kombinationen överkastet och fåtöljen (som står...
2
Svar
38
· Visningar
3 645
Senast: Lenita
·
Hemmet Sådärja, nu har jag lite bilder på mitt nya hem! :) Håller på att fixa för fullt, har rivit ut allt från badrummet så nu ska väggarna...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 872
Senast: Agapi
·
S
Hemmet Vi ska måla om huset... eller vi och vi - målarfirman ska måla om vårt hus. :D Det är ett trähus från -35 (påbyggt -80). Idag gult och...
Svar
4
· Visningar
4 683
Senast: soma
·
M
Hemmet Jag och min pojkvän har nyss köpt ett hus, och jag gillar verkligen inte färgen på tapeterna i köket, dem är bruna med gula kaffekoppar...
Svar
18
· Visningar
3 840
Senast: Idalo
·
Hemmet Har två gammla skåp i ek som jag vill fräscha upp. Ser ut såhär: Verkar vara lackat med genomskinligt lack och den är väldigt...
Svar
7
· Visningar
2 208
Senast: vindvissla
·
Hemmet Jag skulle vilja göra egna schabloner för att dekorera lite väggar här hemma. Tänkte mest på vilken sorts plast man bör använda, ngn...
Svar
16
· Visningar
8 655
Senast: voltis
·
Hemmet Jag vill hitta en stor (ca 2x3m, iaf inte mycket mindre) matta som är enfärgad eller med enkelt mönster. Inte randig eller rutig eller...
Svar
6
· Visningar
2 838
Senast: Armani__
·
Hemmet Ni som hyr hus (eller lägenhet) - hur mycket pengar lägger ni på hem och trädgård? Tex renoveringar, inköp av växter, altanbygge eller...
2
Svar
20
· Visningar
1 971
Senast: Bebben
·
Hemmet Japp jag har byråproblem... Vi har en ganska liten hall, som översvämmas trots att vi har en låg billybokhylla fr Ikea att ställa in...
Svar
7
· Visningar
3 100
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka