Mitt nya hem!

Sv: Mitt nya hem!

Tjusigt! Det där kommer bli kanon när du är klar, du har verkligen öga för det där!

Tack så hemskt mycket! :) :bow:

Har beslutat mig för att inte måla badrumsgolvet... Inte än, iaf, för det skulle betyda att jag inte kan flytta in förrän om minst fem dagar och det har jag inte tid med. Så jag får leva med ett spyfärgat golv. Uack :crazy:

Tackar tackar! :) Haha jaa, man blir nästan bländad när man kommer in i lägenheten för att allt är så vitt :D

Släng in en rolig matta i badrummet eller titta i taket då du är där :rofl: det är bra träning f.ö att bo med något som eg är jättefult... du ska bara se våran sexiga korkmatta som är jävligt praktisk men SÅ FUL... men den ska få vara på golvet minst 10 år till :rofl:

Sen är även kakler i köket lite rosa "kärring"-marmorerat... jag har gått från inrednings-Hitler till att vara glad över att ha ett golv och kakel öht hahahaha!!!

Det kommer snart! :) Håller just på att måla dörrar och fönsterbrädor = så tråååkigt! Men snart är det dags för inflyttningsfest så nu har jag verkligen press på mig att få allt klart :D Har fortfarande inga tavlor på väggarna... :angel:

Nu kommer det lite bilder :)

Hallen:
DSCF3541.jpg

Sovrummet:
DSCF3534.jpg

DSCF3539.jpg

DSCF3537.jpg

DSCF3540.jpg

Köket:
DSCF3544.jpg

DSCF3545.jpg

Det ska upp tavlor på väggen vid köksbordet :)

Vardagsummet:
DSCF3548.jpg

(Jaa jag råkade missbedömma längden på gardinerna, ska fixa till det)
DSCF3547.jpg

DSCF3549.jpg

DSCF3555.jpg

I love my new home! :love:

Senast ändrad:

Vad fint det gjort det, gillar verkligen hur du blandat gammalt och nytt!

Och vad roligt att du mår så bra med ditt nya liv. Jag har gått igenom typ samma sak (blivit dumpad av sambo, trott att mitt liv aldrig skulle bli bra igen men återhämtat mig och upptäckt att det var det bästa som kunnat hända mig) och visst är det härligt när man upptäcker vad stark man är på egna ben!

Tack! :)

Oh ja! För ett halvår sedan ville jag bara dö men nu mår jag sååå bra! Och det är så skönt att känna att det ÄR verkligen det bästa som kunde hända, för det visar ju tydligt att något var fel. Vi klarar oss bra själva utan dom, eller hur? ;)

Men ååååå vad fint du har! Vad duktig du är som får allt att hålla ihop, så vitt :crazy: och ändå så mysigt och hemtrevligt.

Superfint!!
Ombonat, men ändå cleant och snyggt! :)

Varifrån kommer golvlampan och den lilla ljusstaken?

Tack! :)

Golvlampan kommer från Ikea och ljusstaken kommer från en lokal butik. Minns tyvärr inte vad märket heter... Men den är gjord av plast och går att bygga på med fler delar :)

Vilket vackert köksbord:love:! Jag tycker verkligen att det blev jättefint i din lägenhet! Men jag skulle ha målat badrumsgolvet och stått ut i 5 dagar så var det gjort.

Tackar! :)

Jaa, jag kan ångra det lite... Men med lite tur så kanske jag kan fixa både väggarna och golvet nästa sommar, antingen med kakel eller tapet :)

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 379
Senast: Habina
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 058
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar