Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har beslutat mig för att inte måla badrumsgolvet... Inte än, iaf, för det skulle betyda att jag inte kan flytta in förrän om minst fem dagar och det har jag inte tid med. Så jag får leva med ett spyfärgat golv. Uack
Släng in en rolig matta i badrummet eller titta i taket då du är där det är bra träning f.ö att bo med något som eg är jättefult... du ska bara se våran sexiga korkmatta som är jävligt praktisk men SÅ FUL... men den ska få vara på golvet minst 10 år till
Sen är även kakler i köket lite rosa "kärring"-marmorerat... jag har gått från inrednings-Hitler till att vara glad över att ha ett golv och kakel öht hahahaha!!!
Det kommer snart! Håller just på att måla dörrar och fönsterbrädor = så tråååkigt! Men snart är det dags för inflyttningsfest så nu har jag verkligen press på mig att få allt klart Har fortfarande inga tavlor på väggarna...
Vad fint det gjort det, gillar verkligen hur du blandat gammalt och nytt!
Och vad roligt att du mår så bra med ditt nya liv. Jag har gått igenom typ samma sak (blivit dumpad av sambo, trott att mitt liv aldrig skulle bli bra igen men återhämtat mig och upptäckt att det var det bästa som kunnat hända mig) och visst är det härligt när man upptäcker vad stark man är på egna ben!
Oh ja! För ett halvår sedan ville jag bara dö men nu mår jag sååå bra! Och det är så skönt att känna att det ÄR verkligen det bästa som kunde hända, för det visar ju tydligt att något var fel. Vi klarar oss bra själva utan dom, eller hur?
Golvlampan kommer från Ikea och ljusstaken kommer från en lokal butik. Minns tyvärr inte vad märket heter... Men den är gjord av plast och går att bygga på med fler delar
Vilket vackert köksbord! Jag tycker verkligen att det blev jättefint i din lägenhet! Men jag skulle ha målat badrumsgolvet och stått ut i 5 dagar så var det gjort.
Hundavel & Ras Gällande din dotters bestämdhet etc. Även sådana barn förtjänar att ha roligt och nå framgång. När jag växte upp så hade jag bara svåra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.