Sv: En Tass flyttar in!
Lite spridda bilder från idag, fortfarande är inte vardagsrummet ens nästan möblerat så som jag tänkt det än. Skyller på Kivina som kom hit och störde mig hela kvällen.
De flesta kartonger är dock uppackade, kände mig dock lagom peppad när det såg ut så här...
Men köket börjar i alla fall ta sig! Behöver dock en rejäl, cool lampa ovanför matbordet samt en snygg rackare ovanför själva "matberedningsdelen", men där blir det viktigast att ha bra ljus förstås.
Beställde för ett tag sedan lite tapetprover (gratis är gott!) och idag slog det mig att jag ville piffa upp ett av mina Lack-bord.
En liten favoritdetalj; en glasburk i form av en sköldpadda som jag gav tio kronor för på Myrorna. Jag vet inte varför, men jag älskar den!
Och så måste jag få deklarera min kärlek till dessa skitbilliga lampor från IKEA! De ger så jäkla bra ljus och är en av få lampor jag hittat som är sådär perfekta att ställa bakom gardiner. Att de är helt cat-proof gör inte saken sämre.
Sist men inte minst... Trevligt väder idag! Klarnade förvisso upp senare på dagen, men när den här bilden togs kändes det rätt så trist...
Över and ut för nu, fortsättning följer!