Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
Hemmet Jag ska måla om en gammal stol i Shabby chic stil och undrar hur man ska göra för att den ska se "gammal och sliten" ut? Ska man ta med...
Svar
5
· Visningar
16 520
Senast: Nethril
·
Hemmet Vi har ju alla väldigt olika smak när det gäller inredning, och vissa saker verkar nästan vara allmänt illa omtyckta. Har ni någon typ...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
12 031
Senast: Tajger
·
Hemmet Sambon & jag har funderat på att köpa en bostadsrätt, men känner nu att vi är sjukt less på att bo i lägenhet. Dessutom tycker vi synd...
Svar
15
· Visningar
3 801
Senast: Otter
·
Hemmet Nån som har lämnat in stolar för målning här? Hur många lämnade ni in, vad kostade det? Är det bara att vända sig till en målarfirma...
Svar
4
· Visningar
3 183
Hemmet Vi håller på fixar till här hemma litegrann nu sambon och jag. Bland annat ska tvättstugan målas, det ska fixas i trädgården och lite...
Svar
15
· Visningar
3 998
Senast: Enya
·
D
Hemmet Är du trångbodd? Inspirera mig med bilder på ditt boende! Jag vill ha era bästa tips på hur man inreder smart på en liten yta! :) Det...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
14 960
Senast: imrahil
·
Hemmet Jag har blivit riktigt sugen på en stor ljuskrona i matrummet, och har förstås hittat en kandidat som överglänser allt annat. Dock...
Svar
8
· Visningar
5 065
Senast: EmelieR
·
D
Hemmet Efter att på kort tid lyckats med att tappa inte mindre än tre syltburkar i golvet, givetvis var de fulla med sylt, är jag nu på jakt...
Svar
3
· Visningar
2 406
Senast: gurra_58
·
Hemmet Håller på att fixa till sonens rum. Han har massor av serietidningar, och jag skulle vilja ha tips och idéer på hur dessa kan förvaras...
Svar
4
· Visningar
3 194
Senast: Kusebuse
·
Hemmet Jo, köket kan möjligtvis fått en vattenskada, då rören läcker på vissa ställen. Tacket rasade ner i vintras, detta är nu åtgärdat...
Svar
3
· Visningar
1 283
Senast: tanten
·
A
Hemmet Vad har ni för andningsmask när ni river? Jag ska riva i ett gammalt höns hus.:cool:
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: Shaggy
·
Hemmet Nån som vet om ikea brukar ha kruskavlar? eller vars man annars brukar kunna finna sådana (bor i köpenhamn dock)? Ringde men de i...
Svar
12
· Visningar
7 934
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Hur bonar ni era golv? Vad använder ni för nåt? Hur lång tid brukar det hela ta?
Svar
8
· Visningar
6 640
Senast: tanten
·
E
Hemmet Är det nån här som har testat att ha segelduk som altantak. Har kollat runt lite på internet på det och det ser mycket fint ut tycker...
Svar
11
· Visningar
6 476
Senast: ridtravare
·
Hemmet Är det någon som har testat att måla en våtrumsmatta i badrummet? Är så sanslöst trött på vår 90-tals aprikosrosa historia i...
Svar
6
· Visningar
6 269
Senast: Elinkan
·
Hemmet Jag har ett litet gammalt hängskåp från ca 1800-talet eller så, som jag inte ka han inomhus för att den luktar värre än värst :eek: Den...
2
Svar
26
· Visningar
61 825
Senast: Cheeserica
·
H
Hemmet Ja jag har en annan renoveringstråd här men startar en för att få lite ideer då vi precis påbörjat projekt nytt kök. jag och karlen har...
Svar
9
· Visningar
10 575
Senast: Hjalti
·
Hemmet Skulle vilja ha det här hemma. Men hur sitter dom uppe? Mina fönster är infällda i väggen och öppnas såklart inåt :grin: Just nu sitter...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: nicklasson_33
·
Hemmet Finns det att få tag i någonstans? Jag tycker att jag googlat mig fördärvad, men inte hittat någon.
Svar
11
· Visningar
3 047
Senast: nicklasson_33
·
Hemmet Problem: förkärlek för formpressade BH-kupor kombinerat med motvilja mot handtvätt. Sökes: mojäng som kan fungera som en hård...
Svar
12
· Visningar
1 414
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur