Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Först och främst: Allt är Lawrence Llwelyn-Bowens fel! Så skyll inte på mig och min dåliga smak. :angel: Hur som helst: Mitt sovrum...
2
Svar
22
· Visningar
7 512
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Jag är ute efter en mixer/blender (liknande denna modellen) Jag vill inte lägga mer än 500 kr på den då jag endast tänkt göra...
Svar
12
· Visningar
10 149
Senast: suisyola
·
Hemmet Heter det så? Jag lånade av väninnan en praktisk pall som fanns i alla hem när jag var liten. Kom på att jag kanske skulle vilja ha...
Svar
6
· Visningar
9 975
Senast: tanten
·
Hemmet Jag har inte tummen mitt i handen, men någon erfarenhet av att snickra/bygga/fixa har jag inte heller. Hur svårt eller lätt är det att...
Svar
5
· Visningar
4 519
Senast: tim
·
Hemmet Om en drygt en månad är det dags för mig att flyga ur boet :banana: Vad får man göra själv i en hyreslägenhet; Den blivande sambon...
Svar
4
· Visningar
1 105
Senast: Houdinie
·
Hemmet Har nu hittat mjölbaggar i mjölburken och florsockerpaketet. Varför kommer de och hur blir man av med dem? :crazy:
Svar
6
· Visningar
7 234
P
Hemmet Vi har världens minsta badrum, och fönstret sitter i duschen men är inte gjort för väta verkar det. (Trä med vanlig fönsterfärg.) Det...
Svar
2
· Visningar
1 164
Senast: pannkakssmet
·
Hemmet Var i Göteborg kan jag hitta en sådan? Kan vara både golvkandelaber och normalstor, men helst en normalstor som kan stå på ett bord...
Svar
1
· Visningar
1 751
Senast: Ramona
·
Hemmet Helt ärligt: är det skitfult med gardinkappa eller kan man ha det utan att folk tror att det är en tant som bor i huset? Har problem...
2
Svar
29
· Visningar
6 570
Senast: Aaricia
·
Hemmet Var kan man köpa kritpulver och titanvitt? Har måleriaffärer det kanske?
Svar
4
· Visningar
3 570
Senast: Pazuzu
·
Hemmet Jag letar hus :o Vilket egentligen är helt vansinnigt, jag är totalt ohändig och har inställningen "äh, det löser sig". Nu har jag...
Svar
10
· Visningar
1 195
Senast: EmelieR
·
Hemmet Jag bor i en liten Skånelänga med väldigt lågt i tak. Nu har jag bestämt mig för att måla taket invändigt för att det ska bli lite...
Svar
9
· Visningar
7 042
Senast: Targa
·
Hemmet Sitter och funderar över kakel och klinker till badrumsrenoveringen och är väldigt förtjust i en platta med glasmosaik. Problemet är...
Svar
7
· Visningar
2 118
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Jag + min andra hälft har börjat tänka på att skaffa hus istället för att hyra som vi gör nu. Vi vet vad vi vill ha, vill ge och vart...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: Tjôta
·
Hemmet Jag har hittat ett hus jag är intresserad av, men inser att jag inte vet ett dyft om området. Hur får man veta vad barnfamiljer tycker...
Svar
10
· Visningar
1 234
Senast: Madick
·
Hemmet Där vattenledningarna kommer in i vårt hus sitter en behållare (expansionskärl?), en liten mätare (för trycket) och nån annan grej. När...
Svar
2
· Visningar
1 477
Senast: SaraXX
·
Hemmet Hej! Ska tapetsera o inreda om mitt sovrum snart, men vet inte vilka tapeter jag ska ha eller hur jag ska inreda. Jag har ljusblått...
Svar
2
· Visningar
5 759
Senast: replica
·
Hemmet * Ansökan om bygglov (ansökan om lov att anlägga avlopp om det behövs) Kostar detta något? Får man ett bevis hemskickat till sig om vad...
Svar
8
· Visningar
3 782
Senast: Bri
·
Hemmet Vad är det egentligen som krävs när man ska tapetsera? Ska tapetsera om vardagsrummet/sovrummet och priset man får betala till...
Svar
10
· Visningar
1 839
Senast: astronaut
·
Hemmet Vid husbygge? Hur vet man om huset kommer att passa in eller inte? Vem är det som bestämmer om det gör det eller inte? Kan man klaga hos...
Svar
6
· Visningar
925
Senast: Nasseman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur