Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Idag när jag dammsög och kom ner till källaren slogs jag av en svettlukt. Alltså i stil med hockeyomklädningsrum :crazy:. Vid ett par...
Svar
8
· Visningar
2 645
Senast: ainasoja
·
Hemmet Skapade samma tråd i ÄU förut, men det var lite fel..sååå... Nu när snart hösten är här har jag börjat vara mer hemma om...
7 8 9
Svar
172
· Visningar
23 226
Senast: lady_vip
·
C
Hemmet Ja nu står jag snart här med 2 soffor ;) Efter ett besök på IKEA idag och deras stora utförsäljning pga flytt så är jag nu en soffa...
Svar
15
· Visningar
1 439
Senast: Sputnick
·
Svar
2
· Visningar
2 341
Senast: lady_vip
·
Z
Hemmet Har duschdörrar av glas och har försökt med det mesta för att få dem rena men dom vägrar, bli det, har provat rengörings sprayer...
Svar
13
· Visningar
19 856
Senast: horsefriend
·
Hemmet Fronten till vårt badkar lyfts av framåt. Nu kommer vi dock att möblera så att det blir väldigt osmidigt att ta loss det. Därför har jag...
Svar
2
· Visningar
3 071
Senast: Sonic76
·
Hemmet Nu ska det upp hyllor i vårt badrum! Men jag gissar att det inte bara är att gå loss med borren i våtrumstapeterna... Så, hur gör man...
Svar
2
· Visningar
1 917
Senast: uva
·
Hemmet Misstänker att reparatörerna som min hyresvärd skickade ut är helt ute och cyklar. I måndags upptäckte jag en liiiiten vattenpöl på...
2
Svar
26
· Visningar
7 472
Senast: Sonic76
·
Hemmet Bry er inte om den äckligt fula tapeten. Den ska bort inom kort (om jag inte hinner flytta innan dess). Jag gillar mina handmålade...
Svar
10
· Visningar
5 010
Senast: Septicemia
·
Hemmet Jag hade tänkt mig att börja måla om mina köksskåp, men undrar lite över färgen och så. Ska det vara sprayfärg på burk? Eller vanlig...
Svar
12
· Visningar
11 411
Hemmet Har det senaste året bott i en BR och planerar nu att flytta till större då stor hund, marsvin och 2 pers trängs på 37 kvadrat. Tanken...
Svar
4
· Visningar
3 702
·
Hemmet Jag håller på att måla om barnens rum och tänkte göra antingen bara första bokstaven eller hela namnet målat i guld ovanför sängarna...
Svar
2
· Visningar
2 607
·
Hemmet Jag skulle gärna vilja ha tips och idéer om det finns någon klok bukefalist som kan hjälpa med de problem som uppstått kring blivande...
Svar
8
· Visningar
3 439
Senast: BeastieBabe
·
Hemmet Min svärfar har bara ett sånt där gammeldags hål över spisen istället för en fläkt, jag och sambon har tänkt på att överraska honom med...
Svar
4
· Visningar
3 793
Senast: wtf
·
Hemmet Helt plötsligt har sängen blivit för trång. :o:love: Behöver alltså byta upp mig, och har sedan tidigare bestämt att det ska bli...
2
Svar
32
· Visningar
23 914
Senast: Marvin
·
Hemmet Har noterat i några dar nu en ökad getingaktivitet straxt utanför min ytterdörr, först var det bara i gryningen, men det har blivit...
Svar
12
· Visningar
2 357
Senast: Prosit
·
Hemmet Jag ska måla min 30 år gamla furubyrå och nu funderar jag på vilket som är snyggast när det gäller målning av själva lådorna. Ska man...
Svar
3
· Visningar
2 075
Senast: lizzie
·
Hemmet Var tittar ni? Jag tittar på hemnet (som jag tycker är sådär, mäklarringen och ibland blocket. Det sistnämnda fungerar väl sådär...
Svar
5
· Visningar
1 587
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet Nu har jag bestämt mig. I vinter eller senast till nästa sommar blir det hus för min och sambons del. Det känns otroligt vuxet och inte...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
13 648
Senast: Boerperd
·
Hemmet Jag är fattig men full av ideer, och vägrar ta med mig mina gamla skitsoffor till min nya lägenhet. Funderar på om man kan bygga sig en...
Svar
5
· Visningar
15 339
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka