Bukes Interiörtråd

Sv: Bukes Interiörtråd

Ja det känns liksom hemtrevligt men hunden käkade upp bunnysarna haha. Fast det var ju ingen förlust iofs ;)

Härligt, det måste du slänga upp. Jag behöver lite inspiration till mina andra rum och är också fattig :p

*KL*

Jag håller på att fixa till mitt sovrum, ut med det gamla och in med det "nya", dvs mina egenbyggda ihopplock som håller på att bli klart. Är klar med mina nattduksbord, håller på med sänggaveln och letar skrivbord för fullt.
Har precis beställt hem några schabloner som ska bli del av några tavlor jag ska försöka få ihop. Förhoppningsvis blir det snart bilder;)

Någon som har tips på skrivbord, gärna äldre modell, dock inte shabby, som finns nyproducerat? Har koll på IKEA, mio och de andra stora, men annars? Letar iofs mest begagnat, men det är inte helt fel med nytt. Gärna vitt, gärna ej över 2000

Har bara en bild på mitt sovrum, innan var det knalloranget och hade grön heltäckningsmatta. Real nice :p
Resten av huset har jag inte orkat ta några bilder på än

sovrummet_87695750.jpg

FÄRG! :love:

Förresten, den där sängen, visst är den bredare än 90cm? Vart tusan hittar man sängstommar som inte är 90cm och inte 180cm? (utan mer.. 120cm och gärna i stil med den på din bild)

Jag har en 105 sängstomme lite i den stilen, köpt i ett möbelvaruhus, typ EM-möbler eller nåt sånt.

Vart tusan hittar man sängstommar som inte är 90cm och inte 180cm? (utan mer.. 120cm och gärna i stil med den på din bild)

Tips om man är två:
Jag och sambon "trängs" i en 140 cm i vanliga fall. Det är helt ok med plats, men ingen av oss är speciellt breda. :D
Just nu ligger vi i en 120 cm och det är lite väl tajt om man som jag avskyr att sova på den andre. IKEA-sängar båda två.

Annars har jag haft en 105 och en 110-säng. Tycker 90 känns ganska trångt, även om man är själv. :p

kl

tror inte jag visat bilder innan från min etta.
dsc00454_86642366.jpg

en present från min syster som gjort den i tyg, papper och vadd.
Älskar såna presenter!
dsc00470_86642535.jpg

Motsatta väggen, "matbordet" är ett gammalt skrivbord jag fann i ladan i stallet. Var mörkbrunt och ohyggligt fult. Min snälla pappa fick bort all färg
och målade om det i vitt. Egentligen skulle bordskivan vara träfärgad men
han råkade betsa den i vitt. Blev fint ändå tycker jag :)

Inte helt färdigt dock, Tv ska upp på väggen osv.

bord2_91151281.jpg

Jag gillar både tapeten och soffan, jag tycker det är coolt, sådär lite ful snyggt. Rummet är retro, jag gillar det. Tycker det vore mer aktuellt att byta gardiner än tapet, dessutom är det både billigare och lättare. :D ;)

Någon som har tips på skrivbord, gärna äldre modell, dock inte shabby, som finns nyproducerat? Har koll på IKEA, mio och de andra stora, men annars? Letar iofs mest begagnat, men det är inte helt fel med nytt. Gärna vitt, gärna ej över 2000

Ett gammalt skrivbord som min sambos farfar byggt som jag slipade och målade! Finns säkert liknande på loppisar överallt!
före:
oslip_92218832.jpg

efter:
klart_92305660.jpg

skrivis_92305987.jpg

Precis ett sånt hade jag gärna haft, superfint! Har förhoppningsvis hittat ett nu som det nog blir, men det är nätta skåp på varje sida också, underbart att kunna gömma pärmar.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 708
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan Jag är så jävl ledsen, rent ut sagt. Jag har en häst som jag haft i nästan sex år, en häst som jag älskar otroligt mycket. De första...
2
Svar
23
· Visningar
4 591
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877
Hundträning Jag går med jättejobbiga tankar och ständigt dåligt samvete för att Elvis inte får träna som jag anser att han egentligen borde. Känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 858
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar