Bukes Interiörtråd

Sv: Bukes Interiörtråd

vi bor i en hyresrätt, så vi kan inte göra exakt som vi vill.. men vi var verkligen tvugna att göra nåt åt den avskyvärda fondväggen som var i vardagsrummet!

jag är sjukt nöjd måste jag säga! det ska in en turkos hårig matta sen också, när valpen är stor nog att låta bli att kissa på golvet :)

före:
79124_1266273227.jpg

efter:
18632_1266273157.jpg

69277_1266273310.jpg

Såhär ser mitt rum ut.

Jag vet. Soffan, fåtöljen och tapeten är gräslig. De är sånt som ska bytas ut. Men sen vet jag inte hur länge jag bor kvar. SÅ tapeten har jag inte orka göra något åt.

315crnl.jpg

Haha, jag gillade tapeten! Tyckte den var udda och lite kul och hade jag kunnat tänka mig att 'möblera runt'. :D

Ge mig ditt hemmabiosystem! :love:

I övrigt tycker jag verkligen du lyckats möblera in både soffa och tapet. Även om de är gräsliga så passar de ju faktiskt in. :D Långt ifrån vad man brukar se i dagens vardagsrum, jag är faktiskt lite imponerad!

Snygga högtalare!

Tack! :laugh: dom är ändå snyggare i verkligheten ;)
Det fantastiska är att dom låter lika bra som de är snygga.

Haha, jag gillade tapeten! Tyckte den var udda och lite kul och hade jag kunnat tänka mig att 'möblera runt'.

Udda, ja :D Den fungerar. Men de blir väl kanske inte så stilrent som jag skulle vilja ha det.

Ge mig ditt hemmabiosystem! :love:

I övrigt tycker jag verkligen du lyckats möblera in både soffa och tapet. Även om de är gräsliga så passar de ju faktiskt in. Långt ifrån vad man brukar se i dagens vardagsrum, jag är faktiskt lite imponerad!

Haha, jag är fantastiskt nöjd med systemet. Dom låter som en dröm samtidigt som de är fina möbler tycker jag. Sen har jag blivit kär i träslaget valnöt. Vilket kanske syns :o. I övrigt måste jag säga att heltäckningsmattan i rött som jag la in är helläcker! Jätteskön att gå på och ger färg på rummet!
Tack tack :laugh:

Kan ju visa baksidan av rummet också....

Jag försöker heja på blomman bakom soffan att växa till sig lite. Men den vill inte ! Ska klippa ner den och plantera om. Se om den får fart. Blir så tomt där bakom annars...

dx1eep.jpg

zw0nt2.jpg

Senast ändrad:

Då var det dax för lite uppdaterade bilder.
Matbord med stolar har införskaffats och även en "matbordslampa" har jag hittat.

Ha överseende med att jag måste ha köpt de minst originella möblerna i stan...:D

Har inget vanlig objektiv hemma just nu så det blir lite beskurna bilder..

Ett superellips bord och läderklädda sjuan

DSC_7548.jpg

Och så en massa bollar som lyser över matbordet:bump:

DSC_7558.jpg

Den där lampan var ju hur läcker som helst! :love:

Puttar till tråden med bild på mina omklädda balkongmöbler. Så flickiga så man kan tro att det är någon helt annan som bor här, men jag gillar de. :D
31287205.jpg

Stor bild

Istället för blommor...
31197670.jpg

Senast ändrad:

Tack båda två!
Det är superenkelt, häftpistol och vaxduk är det enda som behövs. Ja, och så ett par slitna möbler då. De såg verkligen skabbiga ut efter att ha stått ute hela vintern. :p

Nu när det varit så mkt bra väder så var jag tvungen att göra något åt min altan... så jag skaffade lite möbler så man hade en anledning att vara ute :D

DSC_8061ljus.jpg

Har bara en bild på mitt sovrum, innan var det knalloranget och hade grön heltäckningsmatta. Real nice :p
Resten av huset har jag inte orkat ta några bilder på än

sovrummet_87695750.jpg

Härliga färger! :love:

Köpte lite nya prylar att ha i köket igår. Några underlägg och ljuslyktor från Hemtex och Åhléns. (Är man fattig är det alltid trevligt när man lyckas hitta något där :D) Bilder kommer...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 708
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan Jag är så jävl ledsen, rent ut sagt. Jag har en häst som jag haft i nästan sex år, en häst som jag älskar otroligt mycket. De första...
2
Svar
23
· Visningar
4 591
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 877
Hundträning Jag går med jättejobbiga tankar och ständigt dåligt samvete för att Elvis inte får träna som jag anser att han egentligen borde. Känner...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 858
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter