Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Under fönster sitter det ibland som en vit ... grej, man kan ställa in på olika hack för att fönstret ska vara mer/mindre öppet. Vad...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Prosit
·
Ï
Hemmet Kan man måla direkt på en tapet. Jag och sambon har precis köpt hus och får det om 1½ månad:) ingen utav oss kan tapetsera óch måla...
Svar
12
· Visningar
8 344
Senast: AnnaJL
·
S
Hemmet Jag bor i en lägenhet på 19 kvadrat = extremt lite plats. Vart sjutton finns det matbord som passar? Det finns ganska många som är 75*75...
2
Svar
28
· Visningar
16 882
Senast: Saril
·
Hemmet Jag har haft min vattensäng med träram nedmonterad efter en flytt för flera år sedan, nu när jag ska sätta upp den igen kan jag inte...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag försöker bestämma mig på vart jag ska sätta min nya värmepump, vill ju ha den där jag har mest nytta av den :p Så här ser min...
2
Svar
22
· Visningar
6 031
Senast: QuickStar
·
Hemmet Var tusan hittar man och kan köpa en hederlig smörgåslåda? Alltså typ plastlåda, lagom plats för två smörgåsar och med sånt där...
Svar
7
· Visningar
2 578
Senast: lizzie
·
S
Hemmet Åh nu känns det som jag bombar forumet med trådar... Men hoppas jag kan få hjälp med det här också. Så här är det i alla fall; jag...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: BeastieBabe
·
Hemmet Självklart är ni andra också välkomna i den :D Eftersom jag under den närmaste framtiden kommer ha sjuhundramiljoner frågor i samma...
Svar
17
· Visningar
1 629
Hemmet Sån som man sätter på fönsterrutor. Är det nån som vet var man kan köpa sån?
Svar
5
· Visningar
1 585
Senast: Comfort
·
Hemmet tänkte storstäda badrummet när jag kommer hem, undrar bara hur jag ska få rent i kakelfogarna? dom är gråa istället för vita just nu :D
Svar
2
· Visningar
1 373
Senast: Chloé
·
Hemmet Jag bor väldigt litet (28 kvm) Och min lägenhet ser helt överbelamrad ut. Främst så söker jag bra förvaringstips för (pocket) böcker...
2
Svar
23
· Visningar
4 741
Senast: Sassy
·
M
Hemmet Ni vet såna där samlardockor som ser ut som riktiga bäbisar.... Jag har en :angel: Vad tycker ni? En del säger att hon ser otäck ut...
Svar
13
· Visningar
1 772
Senast: Araminta
·
Hemmet Två väggar kommer vara svarta, detaljer i hela rummet kommer vara rött och guld. Vad ska jag välja för färg på de övriga två väggarna...
Svar
13
· Visningar
1 543
M
Hemmet Vi har ett problem här hemma och behöver tips och idéer på vad det kan vara! Har under en tid hittat små svarta prickar (Varje område...
Svar
5
· Visningar
10 410
Senast: tinna
·
Hemmet Fick klart med banken igår att min BF är MIN och bara MIN. Jag trivs ju jättebra där, men det stora problemet är badrummet, orginal 1958...
Svar
16
· Visningar
2 739
Senast: Springer
·
Hemmet Jag börjar närma mig att flytta hemifrån och har planerat hur jag vill ha det i evigheter om och om igen! :laugh: Eftersom att jag...
2
Svar
20
· Visningar
4 400
Senast: EmelieR
·
Hemmet Vilka färger räknas som harmoniska? Jag är på jakt efter nya sängkläder och gardiner och vill välja ett par tre färger som matchar...
Svar
11
· Visningar
10 849
Senast: Constance
·
Hemmet Har helt snöat in på att jag vill ha en servis, med tallrikar, koppar och uppläggningsfat i samma serie. Servisen ska användas till...
Svar
9
· Visningar
1 689
Senast: wippi
·
Hemmet Hittade för säkert ett år sen en motivtapet som jag väldigt gärna skulle vilja ha i sovrummet. Den är ca 2 x 2,5 meter och hade...
Svar
12
· Visningar
2 614
Senast: Mie
·
Hemmet Jag ska renovera mitt badrum i min bostadsrätt, är det vettigt att investera i golvvärme då? Den ligger på andra våningen.
Svar
7
· Visningar
5 296
Senast: Poxz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka