Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi har i dagsläget vattenburet system som värms med en kombipanna (ved/olja/el). Som det ser ut nu så har vi elen på i "bakgrunden" och...
2
Svar
23
· Visningar
2 493
Senast: QuickStar
·
Z
Hemmet ..är det värt att göra själv, eller lika bra att lämna bort till proffsen att utföra? Nu vet jag faktiskt inte vad det kostar, men det...
Svar
17
· Visningar
10 292
Senast: QuickStar
·
Hemmet Finns det något som man kan göra ren extremt skitiga golv med? Jag har hört något om ättika, är det någon som provat? Hur tar man...
Svar
13
· Visningar
8 622
Senast: Zolimita
·
Hemmet Vad tycker ni om ljusen och prylarna? Sitter här och bläddrar i en katalog och kan inte låta bli att fundera på hur folk kan ha råd...
2
Svar
34
· Visningar
11 038
Senast: Petruska
·
Hemmet Jag behöver tips på smart tvättförvaring! Nuvarande förvaring består av en alltför ofta överfull säck med staplade kläder :p...
Svar
8
· Visningar
3 468
Senast: Pudlan
·
Hemmet Finns det nånstans att hitta trådbackar, lådor eller whatever som är 54 cm breda? Jag håller på att få spunk!
Svar
7
· Visningar
7 350
Senast: Madick
·
Hemmet I mitt nya hus finns bergvärme, so far so good. Men ställer in den med en liten ratt, skala 1-10, den står nu på 5. Om jag nu eldar i...
2
Svar
38
· Visningar
9 826
Senast: PelleP
·
Hemmet Vi hyr ett relativt nybyggt radhus (2 ar gammalt) och häromdagen skulle jag plocka upp vinterkläderna ur källaren. Upptäckte da att det...
2
Svar
27
· Visningar
12 339
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Mitt gamla hus släpper ut mycket värme och det finns säker en massa energisparande åtgärder att vidta! Misstänker att flera har liknande...
2
Svar
34
· Visningar
7 659
Senast: Boerperd
·
Hemmet I vår lägenhet finns det hur mycket saker som helst, två halvstora förråd och några garderober. Förvaringsutrymmena räcker absolut inte...
Svar
5
· Visningar
2 859
Senast: Ramona
·
Hemmet ...ditt badrumsskåp? ...ditt städskåp? ...ditt skafferi? ...dina kökslådor? Vi ska flytta ihop, han från "kollektiv" och jag...
Svar
11
· Visningar
2 222
Hemmet Jag funderar på att spänna upp en större bit tyg (säg ca 150x150 cm) på en av mina väggar och jag vill göra absolut så lite åverkan på...
Svar
6
· Visningar
13 382
Senast: lilstar
·
Hemmet Kan bara konstatera att det där med att bo i lägenhet är ingenting för mig. Vill ha lite mer eget utrymme än vad vi får här. Att...
2
Svar
31
· Visningar
4 453
Hemmet Någon som kan tala om för mig ungefär hur mycket det skiljer i pris att kakla ett badrum jämfört med att lägga våtrumsmatta/tapet? Är...
Svar
9
· Visningar
6 393
Senast: Lupin
·
Hemmet Eller Toaster eller varma mackor grill. Fråga mig inte vad ni kallar dem;) Men hur rengör man dem? Det är teflon.
Svar
18
· Visningar
31 537
Hemmet Jag vill bygga en huvudgavel. Har en bild i skallen. Den ska vara klädd och ha ett överdrag som går att ta av och tvätta eller byta...
Svar
5
· Visningar
4 647
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag letar efter ett medel som verkligen kan få rent! Och så ska det lukta fräscht också :) Det är en stor matta, och en tjock madrass...
Svar
1
· Visningar
990
Senast: majjijann
·
Hemmet Det är ju så fantastiskt fint ute nu med alla höstlöv i massa fina färger. Jag funderar på om man skulle kunna ta in det fantastiskt...
Svar
3
· Visningar
1 621
Hemmet Jag har efter en ganska äcklig upptäckt i mina mjölpåsar, börjat fundera på hur man bäst förvarar mjöl, havregryn, pasta, musli m.m...
Svar
16
· Visningar
15 795
Senast: EmelieR
·
Hemmet Har för mig att jag sett såna men nu hittar jag ingenstans att köpa. Jag menar alltså för att förvara flaskor liggande i kylen, antingen...
Svar
2
· Visningar
2 314
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka