Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad är bäst? Skåp eller box? Vilken drar minst ström (ska köpa billigt begagnat)? Hur mycket rymmer ett normalt skåp? Jag ska ha frysen...
2
Svar
20
· Visningar
3 794
Hemmet Har tydligen precis sålt min TV-bänk så jag behöver nåt annat:p Jag äger ingen dvd, inga filmer eller nåt sånt så det enda det...
Svar
5
· Visningar
1 126
Senast: lady_vip
·
Hemmet Vi har en soffa jag ska klä om, men jag vet inte i vilken färg. Rummet den ska vara gå i beige, brunt och guld, mest beige. Spontant...
Svar
5
· Visningar
1 140
Senast: MiniLi
·
Hemmet Haha, jag är en konstig människa med konstiga frågor :D Iallafall, jag har kollat på massa room tours och så på youtube, och nästan ALLA...
Svar
11
· Visningar
4 163
Senast: QueenMarion
·
Hemmet Jag fattar inte hur jag gör men alla mina jeans har fått hål i grenen :o, även de som bara är något år gamla och det är ju lite kasst...
Svar
6
· Visningar
7 728
Senast: Milosari
·
Hemmet Kommer snart att elda en del i kamin för värmen och för att minska på elräkningen (direktverkande el) Då både jag och blivande sambon...
Svar
9
· Visningar
6 126
Senast: Kamomilla
·
Hemmet Hej! Jag har köpt ett hus, väldigt billigt, med en hel del fel. Det mesta har jag koll på i kostnadsväg men just vad det kommer att...
Svar
11
· Visningar
8 827
Senast: Sonic76
·
Hemmet Vattnet rinner väldigt sakta nu, blir en sjö när man duschar som försvinner på några minuter när man slutat. Jag har dragit lös lite hår...
2
Svar
35
· Visningar
13 492
Senast: videnlis
·
Hemmet Mitt värmesystem från -71 består av en kombipanna med 10 radiatorer, förra vintern hade jag förbrukning på 23000kwm ca på elpatronen...
Svar
12
· Visningar
1 344
Senast: QuickStar
·
Hemmet Det här problemet finns på flera ställen...Vad göra? Det ser väldigt stökigt ut och förstör helt intrycket och gör att det ser rörigt...
Svar
2
· Visningar
1 142
Senast: feel
·
Hemmet Diskade igenom grytskåpet, vilket inte är mitt annars hade jag nog inte behövt ställa denna fråga, och därmed två gjutjärnsgrytor. Men...
Svar
7
· Visningar
2 897
Senast: Nominous
·
V
Hemmet Otrooooligt viktig fråga :angel: Jag har två ljuslyktor som inte går att tända längre då det är för lite veke kvar men en del...
Svar
7
· Visningar
5 276
Senast: voltigehoppare
·
Hemmet Ja, som rubriken (kanske) antyder - jag vill ha tips på billiga och bra microvågsugnar! Flyttade in i lägenheten för 3 dagar sedan...
Svar
9
· Visningar
5 951
Senast: Sar
·
Hemmet Jag håller på att göra iordning ett fd grishus till mina getter. Problemet är att det regnar in genom "skorstenen" (=luftutsläppet)...
Svar
3
· Visningar
1 369
Senast: fejko
·
Hemmet hejsan! jag är på jakt efter ett bord med lös glasskiva (till vardagsrum) det ska vara så att jag kan lägga kort på bordet och sen...
Svar
4
· Visningar
1 533
Senast: hera_
·
Hemmet Jag var och tittade på en lägenhet igår som jag gillade, dock var det en gammal spis där och den var 70 cm bred. Nu har jag kikat lite...
Svar
19
· Visningar
19 308
Senast: pajaztar
·
Hemmet Jag är i pysslartagen och har byggt lite staket och hinder till dottern:angel::cool: Nu håller jag som bäst på och tillverkar ett stall...
Svar
10
· Visningar
18 939
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet Att ha en sadel som prydnad eller stol tycker jag skulle vara trevligt. Vet någon var man t.ex. kan få tag på en sadelhållare som den på...
Svar
12
· Visningar
3 088
Senast: Ramona
·
S
Hemmet Vad kan man göra åt en soffa som har fått lite trådar som står ut på grund av vår katt som sprungit hur som helst i den? Kan man...
Svar
4
· Visningar
4 332
Senast: Winni
·
Hemmet Ja, då har man det angenäma problemet med att det behövs mer möbler och kul inredningsgrejer hemma, men hur sjutton gör man med en hall...
Svar
9
· Visningar
3 943
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka