Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag undrar hur ni som har hushållskomposter gör med dessa på vintern? Vi har isolerad kompost för matavfall, men den brinner inte...
Svar
4
· Visningar
1 279
Senast: Wassego
·
Hemmet Finns det någon annan här inne som isolerat och inrett kallvinden i sitt gamla hus och har tips, råd, idéer och kanske även...
Svar
6
· Visningar
5 691
Senast: Rie
·
Hemmet Någon som har tips på något ställe med stort utbud av ramar i lite udda storlekar? Jag har ett par bilder som inte passar någon...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Dasjenka
·
Hemmet Jag har ett hus från 1961, enplans med källare. När man går nerför källartrappan hamnar man i gillestugan. Golvet är ett litet...
Svar
12
· Visningar
6 761
Senast: Lupin
·
Hemmet Det drar förskräckligt från vissa av mina fönsterspringor. Tänkte köpa tätningslist o sätta emellan men vilken sorts list ska jag köpa...
Svar
2
· Visningar
1 883
Senast: MonteRose
·
V
Hemmet Hej bukefolket. Skulle behöva tips på hur man kan få en liten liten toa att bli lite roligare. Vi har nyss "renoverat" den från att...
Svar
4
· Visningar
1 917
Senast: Mirre
·
Hemmet Advent närmar sig och snart är det dax att göra julkransar. Och iår tänkte jag också försöka mig på detta. :D Men jag behöver...
Svar
16
· Visningar
3 842
Senast: vilse
·
Hemmet Läste någonstans att normal svensken har samlat på sig så mkt prylar att säljer man det beg så får man en rätt bra summa över.. Någon...
Svar
9
· Visningar
1 362
Senast: wtf
·
Hemmet Jag älskar att krypa ner i ett hett bad på vintern, men det finns inget badkar i huset jag hyr nu. Badrummet är tillräckligt stort för...
Svar
17
· Visningar
10 121
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet Med att räkna ut hur många kvm vägg det är i mitt rum? Har nämligen tänkt måla om i mitt rum och skulle behöva försöka räkna ut hur...
Svar
9
· Visningar
2 561
Hemmet När jag köpte min lägenhet fick jag en ny spis. Om man har tre plattor på samtidigt som ugnen så går proppen (gammaldags proppar). Det...
2
Svar
20
· Visningar
5 892
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Ja då är väl vintern här då... Inte så mycket här i trakten än men man känner i luften att det är på gång. Rusar runt i panik för att...
Svar
15
· Visningar
3 750
Senast: Mirre
·
Hemmet Jag är relativt nybliven ägare till ett hus med enskilt avlopp. Miljö och hälsa i vår kommun har gjort en inventering av enskilda...
2
Svar
29
· Visningar
4 610
Senast: Kamomilla
·
S
Hemmet Det verkar vara helt omöjligt att hitta en vit gardinstång som inte är för tjock.. de flesta vi hittar är svarta. Är det någon som vet...
Svar
8
· Visningar
3 531
Senast: tinissen
·
Hemmet Jag insåg att jag visst glömt att skruva bort två skruvar på undersidan, problem solved. :angel:
2
Svar
30
· Visningar
4 372
Senast: Dasjenka
·
T
Hemmet Jag har en idé om ett blomsterarrangemang med orkideér, mossa och stenar, lite asieninspirerat men vart hittar man fina stenar? Jag är...
Svar
12
· Visningar
2 201
Senast: trudilutt
·
Hemmet Vi planerar att flytta och ska då köpa ett renoveringsobjekt. Det innebär ju att jag kan planera köket nästan precis hur jag vill :love...
Svar
19
· Visningar
3 193
Senast: tinissen
·
Hemmet vårt hus är ett 70 tals hus, hel renoverat -08. ibörjan luktade allt nytt och nymålat,men nu börjar det istället lukta gammalt -...
Svar
6
· Visningar
23 156
Senast: Mini-Me
·
Hemmet Kan ni inte knäppa kort på era tavlor som ni har på era väggar och lägga upp? Jag behöver nämligen inspiration. Tack tack. =) :laugh:
2 3
Svar
43
· Visningar
10 440
Senast: KungTulle
·
Hemmet Har precis installerat nya köket hemma, inbyggnads ugnen och micron blev i rostfritt. Har naturligtvis blivit en massa finger avtryck...
2
Svar
34
· Visningar
15 631
Senast: Limelight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar