Ta ner Lack-hylla?

Sv: Ta ner Lack-hylla?

:rofl:Alltså, jag fattar ju att det inte är lul för dig, din stackare. (Klappar om.)
Men här där jag sitter, var det faktiskt hejdlöst roligt.:rofl:

jag undrade varför en tråd med en fråga som hon redan listat ut svaret var så "lång", så av ren nyfikenhet öppnade jag den och fick årets skratt:rofl:

TACK!

Vi får väl se. Jag ska försöka hitta kvittot och sen får jag väl i alla fall testa. Förra gången jag var tvungen att lämna tillbaka en bal (av ett annat tyg, som dessutom var köpt till jobbet och INTE fel - de bara ändrade sig) så tyckte kundtjänstkillen att han gjorde mig en jäääättestor tjänst, eftersom man egentligen inte får lämna tillbaka metervara. Ens om den är oöppnad, fortfarande instucken i plast och med etiketten kvar. "Men okej då, jag gör det för dig. Fast egentligen får jag inte. Så nu har du tur." :crazy:

Äsch, var säkert bara för att han hoppades att få nåt i gengäld för att han var snäll. ;)

Angående tyget Britt var det hysteriskt roligt... :D

*kl*

Liten uppdatering:

En av balarna är nu på väg till Isprinsessan. (:bow: till dig!)

Huruvida det går att lämna tillbaka den andra helbalen återstår att se. Håll tummarna! :crazy: :rofl:

:bow::bow:
haha dagens!! jag hoppas du blir av med Britt snart, du kan ju alltid ge bort i julklapp åt folk om inte annat :D

Tråden finns kvar! :D Då kan jag glatt meddela att min kära mor har adopterat en förpackning (vi kom oss aldrig för att försöka lämna tillbaka något) och nu har jag alltså bara den öppnade balen kvar.

En öppnad bal känns ju som rätt mycket ändå. Du får flytta till någonstans med jättemånga jättehöga fönster? Tyget Britt all around!! :D

Jag har haft en oerhört jobbig dag med ett av de tyngsta besked jag någonsin fått.
Tack för att du faktiskt fick mig att dra lite på munnen. :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 647
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
465
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 090
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 746
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon