Tavlor på era väggar?

Sv: Tavlor på era väggar?

*lånar knapp*

Ska ta lite bilder i dagsljus någon dag, hade bara en enda tavla på bild...
Den här sitter i läshörnan av vardagsrummet:

DSC_0004.JPG

På nedervåningen (vardagsrum, kök) har vi "konst", medan övervåningen (2 x sovrum, kontor, allrum) är blandat köpta grejer och egna foton.

Senast ändrad:

*KL*

Jag har inte så mycket, försöker hålla mig till personliga grejer och gillar inte smått. Men jag letar jämt efter tavlor!

Denna är köpt i Kina av min farbror (som var sjöman)på 70-talet, fast inget folk lägger märke till eftersom mycket modern konst ser ut så här. Jag vet ju historian dock:)
2010-11-13312.jpg

Denna är köpt på Teneriffa, av en liten man som stod vid stranden. Har inte hittat nån plats för den än...
2010-11-13311.jpg

Mina nya inköp, har precis blivit upphängda bak soffan!
2010-11-13310.jpg

Några foton på min älskling (ihopsatta enbart för att jag skulle få båda på samma dåliga foto)
2010-11-13313.jpg

Och ett konstfoto som är en favorit
http://i163.photobucket.com/albums/t290/lady_vip/2010-11-13309.jpg?t=1289674346

[/QUOTE]
gustav_ii_adolfs_dod_i_slaget_vid_lutzen__1855_.jpg
[/QUOTE]

Den här bilden har en som jag känner tatuerad på ryggen eller mesta delen av den.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Har problem med att verkstaden ofta blir belamrad fort. Mycket hamnar på golvet eller närmaste bänkyta och det är så enerverande...
Svar
6
· Visningar
448
Senast: Badger
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·
Hemmet Jag har alltid tyckt att det är underbart tillfredställande att titta på när experter rengör gamla tavlor :love:Nu har jag en egen liten...
Svar
7
· Visningar
1 556
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10