Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag och killen köpte hus i somras, en fin liten gård på landet, perfekt läge och allting. Meeen mycket jobb!:eek: Ibland känns det...
2
Svar
29
· Visningar
3 227
Senast: M-Meduza
·
Hemmet Sidan är på tyska och jag har mailat dem, men på sidan står att kudden som är i botten är tvättbar i 30 grader, men att de avråder från...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: lady_vip
·
Hemmet Hur har ni valt att visa upp era samlingar? Bomba mig med tips och inspiration! Mitt i bygg-yran har jag nu bestämt mig för att jag...
Svar
10
· Visningar
1 520
Senast: Migo
·
Hemmet Är det något ni har gjort hemma som ni är extra stolta över? Något som ni faktiskt varit lite hantverkare och gjort själva?! Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 472
Senast: Houdinie
·
Hemmet vad heter ett sånt där bord som endast har två ben och bakre kanten måste lutas/fästas i väggen?
Svar
8
· Visningar
4 505
Senast: tinissen
·
Hemmet I mitt blivande hus finns parkettgolv från....långt tillbaka i tiden. Det är slitet och nött, har mörknat såklart och det är lagt i nåt...
2
Svar
38
· Visningar
29 208
Senast: ptr
·
Hemmet Om ni fick helt fria händer att designa om detta kök, hur hade ni då gjort? Flyttat på spisen? Skåp eller hyllor? Osv... Vilken färg...
2
Svar
23
· Visningar
3 159
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Jag och min sambo letar hus och har hittat ett som är perfekt. Men det är vattenburen ved/el-panna som man förvisso inte behöver elda i...
Svar
9
· Visningar
2 123
Senast: tgd
·
M
Hemmet Jag har fått tag i ett jättefint bord med svarvade ben som har en bordskiva som man kan vika ihop (gångjärn) och som har ett fack...
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: M-Meduza
·
Hemmet Är det någon här som bytt till pelletspanna? Hur gör man, vad ska man tänka på, hur mycket kostar det etc etc etc? :) I källaren...
2
Svar
32
· Visningar
9 147
Senast: lillkillen
·
Hemmet Kan man kombinera olika köksluckor, båda från ikea, men vi vill inte ha vanliga luckor och vitrin från samma serie? Båda är vita, och vi...
Svar
7
· Visningar
3 161
·
Hemmet Är lite inne på Tema rum. Tycker det är kul när en vandring genom ett hem blir som en resa men helst ska det finnas något som kyter ihop...
Svar
0
· Visningar
969
Hemmet Vad ska man ha för typ av taklampa i ett rum (sovrum resp. vardagsrum) för att man ska få riktigt ljust ? (förutom lysrör, det känns...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Basilika
·
Hemmet Hejsan! Jag ska göra om hela mitt sovrum (bor hemma). Det är rätt litet & väldigt fult:crazy:. Jag vill ha litet vildmarks tema:love...
Svar
17
· Visningar
3 393
Senast: em-pirre
·
Hemmet Vi är ju bara två personer på ett jättestort hus. Man kunde tro att vi hade gott om plats men jag tycker det här med förvaring är så...
Svar
12
· Visningar
1 373
Senast: Zewz
·
Hemmet Varken sambon eller jag trivs sa bra där vi bor nu och har börjat bolla med tanken att flytta till hans hemstad (utanför Innsbruck...
Svar
0
· Visningar
747
Senast: turbofling
·
Hemmet Den 14e januari får jag nycklarna till min alldeles egna lilla etta på 40m2. Jag flyttar hemifrån och behöver möbler och verktyg och...
Svar
10
· Visningar
1 855
Senast: vego96
·
Hemmet Ja ni ser rubriken. När kastar ni ut julen från era hem? Åker allt ut samtidigt eller blir vissa saker kvar längre? :laugh:
2
Svar
35
· Visningar
2 705
Senast: Purple
·
Hemmet Våra fönster drar en del, trots att de bara är 10 år gamla. Hyresvärden är inte intresserad av att åtgärda det, så frågar är vad vi kan...
Svar
7
· Visningar
26 274
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag vill ha in en vedeldad värmekälla på nerevåningen. Både för mysfaktor men även för att tillskotts värma lite och vid strömavbrott...
Svar
6
· Visningar
5 456
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Söker hane för avel - Bichon
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30