Hem och inredning

Sv: Hem och inredning

Jag är rätt nöjd med min sänggavel som jag har gjort. En väldigt simpel konstruktion egentligen, men det känns lite roligt att man knåpat ihop den själv.

IMG_5705.jpg

Åh precis en sån jag vill ha, hur har du gjort? Och vad har du använt dig av?

Nu till helgen ska den bli NEONGUL :D :D :D

Jag ska ta före och efter bilder :bump:

Men du, hur går det med de där bilderna? :angel: Jag älskar gult men har inte inrett med färgen, är dock sugen på att köra gult i hallen så man blir pigg på väg ut på morgonen och förhoppningsvis när man kommer hem igen efter en lång arbetsdag. :D

Det är riktigt simpelt! Räknar man bort torktid för limmet så tar det kanske 2-3 timmar att göra.

Jag köpte en MDF-skiva på ett byggvaruhus, sedan hobbyskum från Jysk. Limmade detta med ett kontaktlim och låt torka över natten.

Tyget är en sammetsgardin från Mio, den spände jag runt gaveln och häftade fast med häftpistol. Sen mätte jag ut vart jag ville ha spikarna och gick loss med hammare och möbelspik! :)

Jag valde att borra fast gaveln i sängbotten, vissa väljer att ställa den på golvet så där kan man nog göra hur man vill.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 639
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 261
Senast: 1887
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har skrivit mindre än jag har velat den sista tiden. Skrivandet är ju så välgörande för mig, jag skulle gärna vilja skriva mer...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 362
Senast: krambanan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar