Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Panik! Jag har några timmar på mig att välja väggfärg till mitt badrum, och jag behöver all inspiration jag kan få! Rummet är på 10...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: Migo
·
Hemmet För oss som inte har plats under diskbänken. Hur gör ni? Vi har hittills haft pappkassar stående på golvet i vardagsrum/matplats/kök...
2
Svar
34
· Visningar
13 079
Hemmet Behöver tips om prylar att ha på väggarna i mitt kök. Köket där prylarna ska vara har en gammal vedspis med tillhörande spiskåpa...
2
Svar
36
· Visningar
6 313
Senast: videnlis
·
Hemmet Nu håller på vi att flytta in i lägenheten, upptäckte att det var stora kalkfläckar i badkaret (den är ej besikt. vi hyr den i andra...
Svar
10
· Visningar
9 564
Senast: Prosit
·
Hemmet Då jag själv precis har köpt hus är jag lite nyfiken på hur ni andra bor. Kan ni inte skriva lite om ert boende och kanske lägga ut...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 004
Senast: Betsy
·
Hemmet Börjar bli dags för flytt, i nya lägenheten behövs det göras något åt dom gräsliga tapeterna. Vi har på sin höjd målat ett rum sen...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: Ramona
·
Hemmet Det regnade ju rätt rejält här i trakten i somras vid ett par tillfällen. Vid ett av skyfallen började plötsligt taket i ett av...
Svar
6
· Visningar
4 046
Senast: gillaj
·
Hemmet En liten plastdocka har fått sitt ansikte kladdat med en massa bläck. Jag får inte bort det. Mkt irriterande. Vet du nåt medel som funkar?
Svar
1
· Visningar
9 678
Hemmet Nu har vi fått hem nya köket!! Ikeas Ståt, fast med Lidingö vitrin. :love: Bänkskivan är deras valnöt (mörkbrun), och tapeterna är inte...
Svar
6
· Visningar
7 249
Senast: Folshult
·
Hemmet Jag har två stora högar mellan huset och ladugården, ena är stockar, pinnar och annat som ska huggas ner till ved, har legat där ett par...
Svar
3
· Visningar
3 897
Senast: Pia
·
Hemmet När nya hus byggs - finns det någon som kollar att de följer bygglovet? Finns det någon tidsram för hur länge efter att huset blivit...
Svar
9
· Visningar
2 399
Senast: majjijann
·
Hemmet Jag har en verkstad som jag tänkte måla om i. Både golvet som är i betong och alla trägrejor. Ytan behöver vara helblank och mycket...
Svar
7
· Visningar
1 755
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Jag funderar ju på att inreda kallvinden, men ju mer jag läser på och kollar upp desto mer fundersam blir jag. Hur vet man om...
Svar
17
· Visningar
15 577
Senast: Lupin
·
Hemmet Jaha, nu kommer det en ny vinds-tråd igen! :D Men den här gången handlar det om att montera en hopfällbar vindstrappa, som jag ser att...
Svar
2
· Visningar
4 902
Senast: Lupin
·
Hemmet Hemma hos mig har jag obehandlat, ljust, trägolv i en del av lägenheten. Jag brukar torka med fuktig trasa, har lite såpa i vattnet. Det...
Svar
8
· Visningar
23 792
Senast: Winni
·
Hemmet Håller på att renovera ett blivande barnrum och bivit lite oense med maken :angel: Jag vill gärna ha tapet för jag tycker väggarna ser...
Svar
12
· Visningar
6 576
Hemmet Jag håller på att renovera mitt hus och har idag rivit ut en massa gammal bröstpanel. Geniet som satte in det har satt 5 mm gips på...
Svar
11
· Visningar
3 152
Senast: Wassego
·
Hemmet Men vilken färg :crazy: Jag har ett rum som ska målas om och bli till ett nytt sovrum. Där ska det vara en fondvägg runt ett fönster...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: EmelieR
·
Hemmet Någon som vet vart man köper, en golvlampa med flera armar, typ 7, som är svagt böjda i bågar. Brukar vara guldfärgade. Har sett sådan...
Svar
1
· Visningar
2 422
Senast: Wassego
·
Hemmet Finns det någon här inne som renoverat ett hus?? Jag och min sambo har hittat en hästgård med drömläge. Huset är dock i...
2
Svar
23
· Visningar
3 893
Senast: Rhodugune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30