Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Behöver tips och idéer på smarta och snygga cdförvaringar. Vi har lite drygt 1500(!) cd-skivor och ungefär lika många vinyl. Men det är...
Svar
5
· Visningar
1 358
Senast: Rie
·
Hemmet Köket är under renovering och vi har köpt en riktigt snygg inbyggnadsugn i borstad koppar, typ. Hur som helst är det retrostil på den...
Svar
4
· Visningar
2 988
Senast: misan
·
Hemmet Det har börjat osa och ryka in en hel massa de senaste dagarna när vi eldar. Vi gör inget annorlunda nu från hur vi gjorde tidigare när...
2
Svar
25
· Visningar
17 095
Senast: landkrabba
·
Hemmet Jag stör mig så otroligt mycket på vår soffa, vi har inte råd att köpa en ny inom den närmaste tiden så jag försöker hitta egna...
Svar
11
· Visningar
19 309
Senast: muppia
·
Hemmet Tänkte köpa en matta till sovrummet, mycket för att hundarna faktiskt ska kunna ligga där när jag sitter vid skrivbordet. Hittade en nu...
Svar
4
· Visningar
1 447
Senast: lady_vip
·
Hemmet Känner mig verkligen helt grön på det här. Skruva krokar i stallet går ju helt utan problem, även göra nya boxdörrar osv. Men sätta upp...
Svar
13
· Visningar
19 422
Senast: gulkiwi
·
Hemmet Jag fryser snart sönder! Vi bor i en villa som har vedeldad panna och elpatron. Vattentankarna är fulla av varmvatten (inte för varmt...
2 3
Svar
46
· Visningar
17 830
Senast: Bollen
·
Hemmet den här typen http://www.ahlens.se/heminredning/aktuellt_sortiment/pladar/plad-boucle-v-42678334.html Gärna ett liknande pris ;)
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: pepp
·
I
Hemmet Jag letar efter en grej som man kan ha till badkaret, och ställa ljus på t ex. Ibland är det glashållare på med, och bokstöd. Tvärsöver...
Svar
8
· Visningar
5 067
Senast: martha
·
Hemmet Jag tänkte höra med er hur mycket ni betalar i el och vilket företag ni har och dessutom hur ni värmer era hus? Jag fick en rätt saftig...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 400
Senast: Satis
·
Hemmet Har någon erfarenhet av detta? Jag är sugen på att köpa ett system för solvärme i sommar men har ingen aning om vad vi ska välja, plana...
Svar
6
· Visningar
1 458
Senast: Rie
·
S
Hemmet Nu ska jag snart äntligen dags sätta igång att renovera mitt badrum och jag behöver massor med tips och inspiration. Så sätt gärna in...
Svar
11
· Visningar
4 720
Senast: Chlo
·
Hemmet Vad finns det att tänka på när man ska köpa en bänkdiskmaskin? Finns det vissa märken man ska undvika och andra att föredra? Lönar det...
Svar
7
· Visningar
1 745
Senast: Nemo
·
Hemmet Ska måla om i det rum som ska bli vardagsrum. Undrar om nån vet vad som är "inne" nu, eller har tips på några bra sidor med färgtips...
Svar
19
· Visningar
6 489
Senast: Ramona
·
Hemmet Ska ta itu med två trägolv i vårt hus, det ena är gammalt lite maskätet( ej aktivt;-) och lacken har börjat gå ur. Det andra har...
Svar
3
· Visningar
1 417
Senast: tomten
·
Hemmet Vad ska jag ha för en såg om jag ska såga 12 cm plank i vinklar? Är det nån jättemojäng eller har någon en lite mindre lösning? Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 492
Senast: majjijann
·
Hemmet Jag går ofta förbi ett hus (hyreshus) med hunden och i en lägenhet där har de supersnyggt fönster. Som är typ som ett gammalt...
Svar
13
· Visningar
12 395
Senast: ASKAPLASKA
·
Hemmet Håller på att ge mitt hem en make over, och turen har kommit till badrummet... Svart och vitt ska det bli (mycket vitt, svarta...
Svar
6
· Visningar
2 732
Senast: ullo
·
Hemmet Ja. Den senaste veckan har jag upptäckt ett antal vidriga insekter i köket hemma, någon har suttit i skafferiet, någon har legat död på...
Svar
3
· Visningar
4 876
Senast: Shenzi
·
G
Hemmet Blir galen på elementen som står och porlar dygnet runt... Hur ska jag göra för att få tyst på dem utan att behöva frysa ihjäl när jag...
Svar
8
· Visningar
5 569
Senast: caradan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka