Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Om man köper en byggklar tomt, vad kan man räkna med att en 1,5 plans villa på ca 100-150 kvm kostar att få uppförd på tomten? Med en...
Svar
13
· Visningar
6 201
Senast: Tajger
·
Hemmet Sånna där man sätter på kakelplattorna??? Kakeldekorer?? Vill inte ha bara nån liten figur,utan vill att den ska täcka hela plattan,då...
Svar
5
· Visningar
1 495
Senast: Rosett
·
Hemmet Sambon och jag har flyttat från 50 kvm till 85 kvm, och nu har vi bara ett rum kvar som inte är klart, det är väl som sambons spelrum...
Svar
5
· Visningar
2 128
Senast: Flixon
·
D
Hemmet Jag har ganska många CD (runt 200 kanske) som tyvärr bara ligger i en låda just nu. Jag har en idé om att göra något kreativt med själva...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Dasjenka
·
Hemmet Vilka mäklare lägger inte upp några objekt på hemnet? Känns som att det är väldigt dåligt med objekt ute nu. Finns det någon sida som är...
Svar
8
· Visningar
9 979
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag behöver ha lite av en "ny start" då det har varit/är en jobbig tid. Nu ska det fräschas upp här hemma, allt är orginal från -87...
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: Septicemia
·
Hemmet Jag har insett att det behövs både insynsskydd och lite skugga till växterna nu när solen börjar vara uppe längre stunder varje dag! Man...
Svar
7
· Visningar
13 409
Senast: Prosit
·
Hemmet Har köpt en liten etta på 40 kvm som nu ska renoveras. I vardagsrummet är det stavparkett i Ek som ska slipas och oljas. I hall/kök så...
Svar
1
· Visningar
1 194
Senast: Boerperd
·
Hemmet Dottern vill måla sitt lilla rum med varmrosa kortsidor. Det förutsätter nog ljusa långsidor, men hon vill absolut inte ha vita eller...
Svar
2
· Visningar
3 158
Hemmet jag och sambon tänkte lägga in nytt parkettgolv i vardagsrummet, just nu ligger det en sliten stav-ekparkett från 50- eller 60-talet som...
Svar
7
· Visningar
2 664
Senast: Maran
·
Hemmet Är det någon som har panelskivor på väggarna hemma? Är de lätta att sätta upp? Jag tänkte "fuska" i hallen med att sätta panelskivor...
Svar
11
· Visningar
5 655
Senast: QuickStar
·
Hemmet ...hur gör man då för att få det mysigt? Det är bara att inse att jag har ärvt pappas fingrar, och de är bättre på att asfaltera igen...
2
Svar
20
· Visningar
7 289
Senast: lizan
·
Hemmet Jag ger snart upp. Även de tåligaste växterna dör i min vård. Utomhus i rabatter frodas det men i krukorna inne så går det bara inte...
2
Svar
27
· Visningar
8 571
Senast: eyz
·
Hemmet Jag har en Ikea säng i typ ekfaner som jag vill måla vit. Vad ska jag tänka på? Måste jag slipa först? Vad ska jag använda för färg...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Andorra
·
Hemmet Har tvättat ett par gamla sammetsgardiner som suttit uppe i evigheter (...inte hos mig) De ser nu då ut som krossad plysch...... Hur...
Svar
3
· Visningar
17 767
Senast: Petunia
·
Hemmet Kan man förvara något annat än dammråttor under en Malm-säng? Vi har en helt vanlig Malm-säng från IKEA. Jag har länge letat efter någon...
Svar
13
· Visningar
17 270
Senast: Mynta2
·
Hemmet Jag har letat men tycks inte hitta några träsiffror, bokstäver finns det gott om på olika sidor. Men nu vill jag aldrig inte ha...
Svar
2
· Visningar
2 174
Senast: NotlikeI
·
Hemmet En av mina stora drömmar här i livet är att köpa ett gammalt torp och renovera, som jag och min dotter ska ha som hem. Är det någon som...
Svar
0
· Visningar
756
Senast: Koltinna
·
Hemmet Jag ska sätta upp långa hyllor för böcker=de måste alltså tåla rätt mycket vikt. Var köper man billiga men hållbara hyllplan (gärna även...
Svar
2
· Visningar
2 961
Hemmet Vi håller som bäst på att försöka fundera ut hur vi ska ha det i vårt blivande sovrum. Jag har sedan länge bestämt att någon vägg i...
2
Svar
20
· Visningar
7 207
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar