Två fondväggar..?

Sv: Två fondväggar..?

Blä för andras smuts!:eek:

Vi har ju skurgolv i de renoverade rummen på övervåningen. Sovrummet var det som blev tidigast klart, där skurade vi 7 ggr på raken och har sedan dragit över det 7 ggr till och det är kanon! Det blev bra redan efter ett fåtal skurningar. Sammetslent och skönt för fötterna:love:. Golvet suger inte heller damm vilket jag tycker att jag ser på många laminatgolv.

Flickornas sovrum och nya tv-rummet har vi hunnit skura 4 ggr men det behövs några gånger till för att det ska bli nog hårt.

Liknande trådar

Hemmet Jag behöver tips. Vi råkade lite spontant köpa nytt hus, så nu ligger vårt gamla ute till försäljning. Men det nya huset består av...
Svar
13
· Visningar
1 686
Senast: Marty
·
Hemmet Är det någon som vill hjälpa mig med lite tapet-inspiration? Jag behöver tapetsera om i vardagsrummet och jag vill gärna ha en fondvägg...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Daff
·
Hemmet Jag och sambon flyttar till hus i mitten av maj och det kommer bli en del renovering. Köket skall rivas ut och bytas helt och hållet...
Svar
0
· Visningar
748
Senast: Flash5
·
Äldre Jag har precis flyttat till större boende, efter att ha bott i diverse små lägenheter med enbart ett till två fönster. Nu har jag en...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: Eina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka