Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag hade tänkt sy ihop en gardin/draperi till altandörren som är genomskinligt men skyddar mot insekter, så vi slipper ha in insekter i...
Svar
15
· Visningar
10 311
Senast: lizzie
·
Hemmet Min fästman är av det skjortbärande slaget, alltså stryker han varje dag. Jag har ettjobb där jag behöver se lite prydlig ut, och skulle...
Svar
2
· Visningar
1 915
Senast: Popcorn
·
  • Låst
Hemmet Någon som har en? Värt pengarna?
Svar
2
· Visningar
877
Senast: ullo
·
Hemmet Måste få skriva av mig lite... Vi bor i villa i ett vääääldigt lugnt område med mycket äldre människor. Nu har grannhuset hyrts ut till...
Svar
3
· Visningar
1 273
Senast: Ramona
·
Hemmet ja, var hittar man hus till salu mer än hemnet och blocket?
Svar
9
· Visningar
1 431
Senast: Popcorn
·
Hemmet Vi kanske måste göra om hela badrummet och jag vill ha förslag på vilka typer av bord man kan ställa handfatet på och hur det ska...
Svar
3
· Visningar
7 218
Senast: Lottch
·
Hemmet Finns det något medel man kan hälla i i ett avlopp för att lösa upp matrester som kloggat igen? Enligt Google löser kaustiksoda inte upp...
2
Svar
26
· Visningar
60 720
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag ska få min lägenhet värderad nästa vecka och är såklart intresserad av att få ut så mycket som möjligt vid en försäljning. Största...
Svar
16
· Visningar
2 752
Senast: lady_vip
·
Hemmet Nu går jag bet och vet inte hur jag ska få tag i denna tapet som jag inte har en aning om vad varken den heter eller tillverkaren av...
Svar
5
· Visningar
1 132
Hemmet Novis som jag är på viner - jag ska ge min blivande man några viner att lagra i morgongåva, ett att öppna på vår ettåriga bröllopsdag...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: Migo
·
Hemmet Jag och sambon har börjat kolla på hus lite smått, det är inget seriöst ännu men vi håller koll på priser, letar lägen och lösningar...
2
Svar
22
· Visningar
19 083
Senast: Septicemia
·
Hemmet Trillade över en bild på Arabia porslin! Vart tokkär i det, men vart kan man få tag på det? Finns det nyproducerat, eller är det...
Svar
7
· Visningar
8 385
Senast: Ava22
·
Hemmet Flugorna här hemma driver mig till vansinne. Senaste veckan har dom slagit till och det är så fruktansvärt irriterande att ha dom...
Svar
4
· Visningar
2 360
Senast: Congeria
·
Hemmet Hej gott folk! Nu har dagen kommit då jag och sambon funderar på hus. Vi var på visning idag och vi båda föll för det underbara...
Svar
0
· Visningar
782
Senast: Michis
·
Hemmet Jag lyckades spilla ut ett halvt glas rödvin på tapeten när jag slumrade till under TV-tittande igår kväll, vaknade till hastigt och...
Svar
2
· Visningar
4 670
Senast: Anna
·
Hemmet Vad gör ni med dem som blir över? Jag slänger alltid halva förpackningen. De går inte åt här hemma då halva familjen äter hårda...
Svar
16
· Visningar
4 277
Hemmet Köpte en Poster åt mor och far förra året på deras vovve. Nu har den bara legat men dom har nu kommit på att dom vill ha den inramad...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: Kicki_83
·
Hemmet Är lite sugen på att se vad ni har skapat till erat hem :d Det kan vara allt från ett nyckelskåp, klädhängare till klätt om en soffa...
Svar
1
· Visningar
762
Hemmet Jag och sambon letar hus, fram tills nu inte speciellt seriöst emn nu har vi hittat huset som vi vill ha :love: Eller kanske ska säga...
Svar
5
· Visningar
4 473
Senast: Sar
·
Hemmet Jag och min sambo har blivit erbjudna att köpa en släktgård för ett billigt pris. Hela gården med all skog och mark har ett...
Svar
8
· Visningar
12 334
Senast: Angua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur