Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu har jag ett jättestort problem, vad ska vi ha för färg på räcket till både entrén fram men också till altanen? Vi har...
Svar
0
· Visningar
563
Senast: Coop
·
Hemmet Jag har sett en tapet i flertalet lägenheter, och även i något inredningsprogram tror jag. Men självklart hittar jag den inte någonstans...
Svar
16
· Visningar
4 285
Senast: Taefill
·
Hemmet Är det nån som kan berätta för mig varför jag ska köpa en dyr "märkes" och inte en billig på rusta eller liknande. Är det skillnad på...
Svar
8
· Visningar
3 680
Senast: maiagull
·
Hemmet O allvetande Buke! Jag vänder mig till dig med mitt problem och hoppas att få svar som ger nya infallsvinklar. Vi tar vårt...
Svar
5
· Visningar
6 613
Senast: Lejonelle
·
Hemmet Har hittat ett recept på hallonsaft och för första gånget i mitt liv ska jag göra egen saft hade jag tänkt :) Men så kom jag till...
Svar
8
· Visningar
12 978
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Målar fönster, man måste ju ha semestern till nåt. På burken står, klibbfri 4 timmar. Övermålninsbar 24 timmar. När kan jag måla ett...
Svar
8
· Visningar
20 785
Hemmet Jag blev utelåst i tre dagar och mina två liter outspädda fläderblomssaft, som stod i kylen och skulle silas + frysas in samma dag som...
Svar
6
· Visningar
8 800
Senast: Praefatio
·
Hemmet Någon som har gjort det ? Fundera på att måla kakelfogarna vita till de vita kakelplattorna för att piffa upp ett kök lite. Plattorna...
Svar
5
· Visningar
7 759
Senast: keramin
·
Hemmet Jag kan konsten med att lyckas få till det mest konstiga :o Jag avfrostade frysen sent igår kväll och passade även på att rensa ut...
Svar
4
· Visningar
12 789
Senast: Villasukka
·
Hemmet Någon som vet var tusan köper man sådana?! :confused: Kan inte hitta någonstans hur jag än söker...
Svar
17
· Visningar
2 945
Senast: Nemo
·
Hemmet 3 liter röda, väldigt mogna röda vinbär 2 liter jordgubbar (Corona om det spelar nån roll) 2 stjälkar rabarber detta ligger i...
Svar
11
· Visningar
1 034
Senast: nevin
·
Hemmet Har precis mejlat sita, som tydligen kommer ut och spolar avlopp här omkring, och frågat om pris. Tänkte annars att det kunde vara...
Svar
2
· Visningar
4 174
Senast: Tahari
·
Hemmet Vi har under ett par dagar känt en fläck på gräsmattan där det varit väldigt mjukt,vi trodde att det berodde på allt regn som fallit,men...
2
Svar
26
· Visningar
3 502
Senast: Fibusen
·
Hemmet Helt oväntat står jag till knäna i dinkelmjöl. Kan bytas rakt av där det står vetemjöl i receptet, tar dock lite mer vätska. Så mycket...
Svar
15
· Visningar
1 760
Hemmet Vet någon om man får lov att sätta upp nät på balkongen utan hyresvärdens tillåtelse, om man inte något sätt skadar balkongens nuvarande...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: pimy
·
Hemmet Jag bor i en loftlägenhet (gammal höskulle) på landet. Sedan två veckor tillbaka är mitt hem invaderat av husflugor. I skrivande stund...
Svar
11
· Visningar
16 944
Senast: _Eva_
·
Hemmet För ett tag sen hittade jag ett skohorn i borstad stål på en inredningssida. Det hörde en krok till i samma material och den var...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: tinna
·
Hemmet Äntligen har vi fått tummen ur och börjat göra huset till vårt. Det var nästan ny rustat när vi flyttade in, men oj vad 3 år med...
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: jerseyko
·
Hemmet Vad skulle det kosta extra (grunden ingår annars) att bygga en källare? Vi funderar på ett mindre hus (med inredningsbar övervåning)...
Svar
11
· Visningar
13 244
Senast: turbofling
·
Hemmet Jag har lite drygt två flyttkartonger på pocketböcker, är det någon av er som har tips på hur jag blir av med dessa. Det känns inte bra...
2
Svar
26
· Visningar
3 096
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar