Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag anlitade en mäklare för att sälja mitt ena hus. Vi skrev kontrakt den 7 juli (tremånaders). En knapp vecka senare blev jag kontaktad...
Svar
2
· Visningar
1 224
Senast: gillaj
·
Hemmet Jag ska snart flytta och får då en egen liten Walk in closet! :D Nu är det ingen stor och lovely ala SATC men det är alltid något...
Svar
11
· Visningar
4 146
Senast: KungTulle
·
M
Hemmet Vet någon vad som gäller när man anlitar mäklare? Betalar man bara arvode om det blir försäljning? Vad händer om det t ex inte blir...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Ramona
·
Hemmet Har en svärfar som är jätteduktig på att hjälpa oss med olika jobb på gården, men han är envis som synden och har ett humör som gör att...
Svar
7
· Visningar
17 814
Senast: Winni
·
Hemmet Brukar titta på How clean is your house när jag är hemma, och jag gillar att dom tipsar om bra "hemmakurer" att använda sig av vid...
Svar
14
· Visningar
1 833
Senast: Migo
·
Hemmet Jag får gott om tomater i år. Hur brukar ni göra med tomater, fryser ni in dem till matlagning? Kokar ni dem i så fall innan? Lägger in...
Svar
3
· Visningar
2 224
Senast: Boerperd
·
Hemmet Finns det nån sådan till ett trevligt pris. Vi har en mirkoskopisk duschkabin som vi hatar. Tyvärr är vårt badrum litet så en hörna är...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: FadeAway
·
Hemmet Jag såg en sån himla fin växt idag när jag var och städade på mitt ena jobb. Aldrig sett förr. Det var en väldigt frodig grön växt som...
Svar
12
· Visningar
2 482
Senast: _Maria_
·
Hemmet Nu är jag less på de där plastmojarna som ska hänga på väggen i städgarderoben men som bara ramlar ner. Senast ett tag efter att vi...
Svar
0
· Visningar
636
Senast: Rie
·
M
Hemmet Vi bor i ett hus på landet - elvärme, eget vatten och avlopp. Sista tiden har vi börjat prata om att det vore smidigt att ha en lägenhet...
Svar
14
· Visningar
8 247
Senast: lahsd
·
Hemmet Frågan är alltså - går det måla Ikeas möbler i mammut-serien? Jag gillar dem verkligen men jag tycker de rosa är finare än de blåa...
Svar
3
· Visningar
3 085
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Ni som sålt hus, har det dykt upp några otrevliga överraskningar för er? Sådant ni inte hade en aning om? Vad i så fall? Vad att tänka...
Svar
15
· Visningar
1 766
Senast: Meanwhile
·
Hemmet Fram med alla smaskiga recept och förslag på vad man kan göra, trädet är så överfullt att det håller på brytas sönder! :eek: :d
Svar
5
· Visningar
1 684
·
F
Hemmet Ska fixa till mitt gamla häststall; min fråga är: ska man kalka eller måla? Jag ska oavsett ta bort ett antal lager med bägge...
Svar
0
· Visningar
637
Senast: FlitigaLisa
·
Hemmet blir det billigare att sy själv än att beställa ett? Hur mycket tyg behövs ca till en 3 sits soffa? Hur billigt tyg kan man få tag på?
Svar
1
· Visningar
990
Senast: tanten
·
Hemmet Jag har råkat missfärga diskbänken i min lägenhet som jag hyr i andra hand, ska snart flytta ut och är därför väldigt mån om att få bort...
Svar
12
· Visningar
13 120
·
Hemmet Finns det porslin, glas och bestick som håller sig fina även om man diskar dem i maskin? Om man har lägsta temperatur (50 grader är...
2
Svar
24
· Visningar
5 578
Senast: tanten
·
Hemmet Mina bestick är fläckiga och ser väldigt väldigt tråkiga ut. För ett tag sedan putsade jag upp dem för hand och efter några gånger i...
Svar
16
· Visningar
7 244
Senast: Brandgul
·
Hemmet Det växer kvitten i trädgården, något vi inte sett tidigare. :o Vad gör vi av frukten, någon som har testat något bra recept? :d
Svar
4
· Visningar
1 792
Senast: Mia_R
·
Hemmet Nästan färdigt men det ska målas lite lister osv. Utgångsläget var så här...
2
Svar
23
· Visningar
5 117
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar