Nytt kök!

Sv: Nytt kök!

Såg att Andorra mfl uppmärksammat Kvänums pärlgröna kök. Jag är helt såld och vill måla mitt kök i just den färgen, men färgkoden verkar var omöjlig att få tag på. Nån som har tips? Eller nån överbliven lucka? Nån som kan tänka sig att låna ut lucka? det ska tydligen att få snarlikt åtminstone om man kommer med ett prov till färgbutiken. Tacksam för svar. Eller nån smart ide. Och hur trivs du, Andorra med ditt kök? Fantastikt fint tycker jag.

Trivs kanon. Inget kunde bli värre än det vi hade innan.

Givetvis fanns det underskåp, bänkar och spis innan men glömde ta kort innan dom började riva :p

Vi beställde köket från http://www.bergfors.se/. Du kanske kan ringa till Magnus och fråga hur han gjorde för att få tag i den färgen. Vet att han beställde den hos Ekholms färggross i Jönköping iaf.

KL

Hur lång tid har det tagit för er att renovera era kök? Och hur mycket är det ni gjort då?

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 253
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är stolt och måste få skryta lite och eftersom ingen i vanliga livet känner till mina problem så får ni lyssna på det! Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
1 845
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 693
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 916
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4