Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu har vi varit och kollat på huset vi är intresserade av en andra gång. Frågan är hur mycket kan pruta :o Skulle räkna på att...
Svar
15
· Visningar
6 387
Senast: FadeAway
·
Hemmet Buke brukar fixa det mesta, här är en hård nöt att knäcka :D Jag behöver verkligen min skruvmejsel, men jag KAN INTE hitta den...
Svar
3
· Visningar
756
M
Hemmet Jag hoppas att stuglukten i mitt hus bara är gammal lukt som sitter kvar och inte något nytt fuktproblem. Tänkte prova luftrenare med...
Svar
4
· Visningar
1 711
Senast: Meanwhile
·
Hemmet Har ett litet besvärligt vattenproblem... I vintras frös vattnet hemma hos oss, vattenmätaren och även inkommande ledning i pannrummet...
Svar
2
· Visningar
829
Hemmet Jag håller på att sälja mitt hus, utan mäklare eftersom den jag hade anlitat helt plötsligt slutade utan att säga till mig. :confused...
Svar
0
· Visningar
1 138
Senast: gillaj
·
Hemmet Jag håller på med mitt uterum, men har kört fast lite. Hade tänkt isolera och vinterbona, så att man har lite mer användning för...
Svar
5
· Visningar
2 041
Senast: Lupin
·
Hemmet Var köper man RIKTIG mörkläggningsrullgardin förutom på IKEA? Vi har flera från IKEA och är väldigt nöjda med själva mörkläggningen, men...
Svar
12
· Visningar
6 876
Senast: Basilika
·
Hemmet Kom med tips Idag har jag en trasmatta under matbordet och en som ligger mellan soffan och matbordet. Den mellan mest för att...
Svar
0
· Visningar
644
Hemmet Huset byggs förnärvarande om och det innebär att det inte finns någon ugn i huset :( Så jag undrar om det finns något altenativ man kan...
Svar
2
· Visningar
728
Hemmet Var kan jag hitta ett sådant? Begagnat går bra och inte för dyrt då det är troligt att det kan fara illa. ...besvärligt med extrahög...
Svar
1
· Visningar
2 038
Senast: ullo
·
Hemmet Det är svinkallt i min lägenhet och jag tror inte att elementen är på. Det är väl (antagligen) inte så kallt att det är olagligt eller...
Svar
8
· Visningar
2 139
Senast: ricca
·
Hemmet Jag älskar att ha middagar och att duka fint, brukar duka romantiskt med svart eller vitt porslin med något större underlägg under (i...
Svar
10
· Visningar
5 189
Hemmet Hoppas tråden ligger rätt :) Är nyfiken på att bygga nytt hus. Så jag hoppas helt enkelt att många här har byggt nytt och vill svara...
Svar
4
· Visningar
2 195
Senast: Farao
·
Hemmet Går det? Jag funderar på om man kan öppna tyget som sitter runt och såga av en 5-10 cm av själva stommen, plocka bort fjädrarna och...
Svar
0
· Visningar
4 499
Senast: Taefill
·
Hemmet Jag menar såna här lätta porösa skivor som funkar finfint att göra anslagstavlor av. Finns de hos "standard-byggvaruhus" typ Bauhaus...
Svar
3
· Visningar
2 243
Senast: Luff
·
Hemmet Som möblemanget är nu ser det ut såhär: Har en hel del möbler som jag inte tagit ner hit än. Bla den näst största Expedit hyllan...
Svar
6
· Visningar
2 729
Senast: Rie
·
Hemmet Nu är jag less på alla plastmojar i städskåpet som bara ramlar ner.... For till byggvaruhandeln men där hade de inga inredningar, då...
Svar
0
· Visningar
2 073
Senast: Rie
·
Hemmet Jag kan inte komma på en bra lösning av förvaring av min stora samling stickor och virknålar :confused: Någon som har en käck idé...
Svar
15
· Visningar
5 742
Senast: Cillaramsa
·
Hemmet Vad sägs om denna? (Som sommarstuga) http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=hemnet&ObjektGID=OBJ3190_1131324510
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: Gabbi
·
Hemmet Vad är bäst: Tradera, bord på loppis, Blocket, etc? Tänkte Tradera men är rädd för dyr frakt? Är allt från barnleksaker till...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka