Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
Hemmet Kvänums pärlgröna kök!!!!!!!!! Jag är helt såld och vill måla mitt kök i just den färgen, men färgkoden (ncs-kod tror jag det heter)...
Svar
6
· Visningar
1 600
Senast: Aneleh
·
Hemmet Här kör vi på vanliga, gamla vita IKEA starterkit-tallrikar just nu. Det börjar bli aningens tråkigt och jag skulle vilja ha lite fint...
2
Svar
20
· Visningar
11 183
Senast: Lottch
·
Hemmet Jag håller på att göra i ordning i vårt arbetsrum men jag får inte till en vettig möblering. Egentligen skulle jag vilja ha två...
Svar
6
· Visningar
1 969
Senast: MiniLi
·
Hemmet ... även känt som beysning och mörkläggning. Har två frågor som jag funderat lite på. Bor i stort hus på landet och i köket har...
Svar
8
· Visningar
1 089
Senast: glittra
·
Hemmet Jag har precis köpt en bostadsrätt till ett riktigt bra pris. Dock behöver den fräshas upp då tapeterna är hemska. Det är en etta...
2
Svar
20
· Visningar
2 648
Senast: MiniLi
·
Hemmet I gamla hallen (numera i en korridor mitt i huset) sitter hatthylla och stänger att hänga jackor på fortfarande kvar i ett litet utrymme...
Svar
6
· Visningar
3 224
Senast: Bleuh
·
Hemmet Ska sälja min lägenhet och har haft den ute på annons i 2 veckor, utan ett enda svar. Satte in radannons i tidningen i slutet på veckan...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: lady_vip
·
Hemmet Jag och sambon har köpt ny lägenhet som vi vill renovera lite. Vi ska förmodligen anlita yrkesman men Om vi gör det själva, eller...
Svar
16
· Visningar
2 186
Senast: tinissen
·
Hemmet Har parkettgolv i nästan hela lägenheten, och med katt blir det rätt skitigt. Jag har testat mina rengöringsgrejer á la Vileda-moppar...
2
Svar
24
· Visningar
6 763
Senast: zazzarazz
·
Hemmet Har sett att åtminstone ett fönster på stugan verkar ha gjort sitt. Stugan är byggd i början på 60talet och då användes nog gamla...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: Rie
·
Hemmet Hej, jag och min sambo hyr för tillfället ett hus, men nu när bebis är på väg så har vi beslutat att huset vi nu hyr inte är säkert nog...
Svar
12
· Visningar
2 102
Senast: aneka
·
Hemmet Nu när sensommaren börjar krypa närmare är det dags för alla nya drottningmyror att lämna boet, och av någon anledning letar de sig in i...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: ullo
·
Hemmet Jag har precis gjort vid en byrå och letar nu efter passande knoppar till denna. Finns det någon som kan tipsa om en bra hemsida för...
Svar
3
· Visningar
2 456
Senast: Ramona
·
Hemmet På vårat elbolag så har dom börjat dela upp elräkningen,först får vi en räkning på själva elen,sen får vi en på elnätsavgiften...
Svar
9
· Visningar
4 935
Senast: Fibusen
·
Hemmet Jag har levt i två sorters bostäder. På landet med egen brunn och slambrunnar till avloppet, respektive i lägenhet. Nu funderar jag...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: tanten
·
Hemmet Hej!! Står just i köket och ska enligt receptet "vispa creme fraiche till en tjock kräm". Vispar och vispar, men TJOCKT blir det...
Svar
3
· Visningar
8 662
Senast: Peppery
·
Hemmet en modern touch, vad kan då denna moderna touch bestå av? Möblerna finns. Ge mig tips!
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Hazel
·
S
Hemmet någon som vet hur mkt det kostar ca att byta taket samt nya takstolar på ett hus som är 70kvm? efter ROT avdraget?
Svar
4
· Visningar
6 562
Senast: Rumpnissen
·
Hemmet Har funderingar på att byta och ha sovrummet i "vardagsrummet" och tvärtom. Skulle få ett stort sovrum med fler möjligheter till...
Svar
4
· Visningar
952
Hemmet Vet inte om jag är galen, men visst hade IKEA en sån grunka man hänger upp i taket som man i sin tur kan hänga upp kastruller och...
Svar
4
· Visningar
4 618
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka